یافتن پست: #دار

be to che???!!
be to che???!!
دیشب به مامانم میگم منو بفرست خونه شوهر خودتو راحت کن.
میگه اولا کسی از جونش سیر نشده بیاد تو رو بگیره..
دوما حق الناسه، ما خودمونو راحت کنیم دیگران رو ناراحت؟!

شما خواهر گمشده ندارین ؟؟؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 17:46
+4
mary jun
mary jun
هر چ دلم را خالی میکنم ! باز هم پر میشود
عجب برکتی دارد دوست داشتنت.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 16:14
+7
fereshte
fereshte
اصلا امتحان گرفتن توهین به شعوره !
امتحان ینی این ک ما شک داریم تو چیزی از درس فهمیده باشی {-15-}
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 15:48
+5
fereshte
fereshte
بچه های دانشگارو ازروی محل نشستن سر کلاس طبقه بندی میکنیم:
ردیف اول :حال بهم زن !
وسطی ها: ی سلام علیکی داریم !
ته کلاس:دمشون گرم !
اونایی ک اصن سر کلاس نمیان: اینا رفیقامن !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 15:42
+4
fereshte
fereshte
چرا همه ی ما کودکی را دوست داریم؟
فکر میکنم ب دلیل اینه ک کودک نقاب نداره
هنوز نقاب رو کشف نکرده هنوز دور نشده
هنوز دنیای بایدها و نبایدها رو نفهمیده
هنوز مجبور نیست برای تنازع بقاش خودشو پنهون کنه
هنوز خودشه
همونی ک همه ی اسطوره ها و همه آدم حسابی ها سوارش میکنن
خودت باش...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 15:18
+5
fereshte
fereshte
خدایا بابت اون روز ک سرت داد کشیدم متاسفم...!!!
من عصبانی بودم
برای کسی ک تو میگفتی ارزششو نداره
و من پا فشاری میکردم...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 14:34
+3
fereshte
fereshte
یه پسر ایده آل باید ادکلنش تلخ باشه
باید وقتی حسودی میکنی بغلت کنه و بگه من فقط مال توام دیوونه
باید موقع خرید کردن چشش دنبال نگاه تو باشه ک بفهمه از چی خوشت اومده
باید وقتی خودتو لوس میکنی قند تو دلش آب بشه و ببوسدت
وقتی دستاشو میگیری چند لحظه ی بار دستاتو فشار بده ک بفهمی حواسش بت هست
ی پسر ایده آل در جواب دوست دارم نمیگه منم همینطور
میگه من عاشقتم
ی پسر ایده آل باید بغلش بوی آرامش بده نه هوس
وقتی میبیندت اول لپتو می بوسه و سرتو روی سینش میزاره
ی پسر ایده آل با تمام وجود دوست داره...
ی پسر ایده آل باید مرد باشه
بسلامتی پسرایی ک مردن

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 00:20
+8
fereshte
fereshte
چه عاشقانه مرا در آغوش گرفتی
چه مهربانانه نوازشم کردی
چه بی رحمانه مرا از خواب بیدار کردند...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:49
+9
fereshte
fereshte
تو میروی و من فقط نگاهت میکنم
تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم
بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم
اما
برای تماشای تو همین یک لحظه باقیست
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:40
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


کاش از سینه این آینه باور بکنی ..چهره زشت درونت .پیداست ....ته چشمان پر از نیرنگت... دست از آینه بر دار...تو عادت داری ..به دروغی که بخود میبندی...تو که عاشق نشدی ..تو که از اشک غریبانه ی شبهای سیه بیخبری ..صورت خویش بشوی ...مردمان آینه اند


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:12
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ