یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه.

بعد از 10 ثانیه گفت: سلام چطوری؟

منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!
...
گفت: چیکار می کنی؟

گفتم: آدم اینجا چیکار میکنه؟

دوباره گفت: می تونم الان بیام اونجا؟

عصبانی شدم گفتم: نه هنوز خودم کار دارم.

یهو دیدم داره میگه: من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 19:49
+6
negin
negin
هیچ وقت نگران فردایت نباش

خدای دیروز و امروزت فردا هم هست...

ما اولین دفعه است که تجربه بندگی داریم 

ولی او قرنهاست که خداست...

1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 19:32
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من چند وقته خودم با احساسات خودم دارم بازی میکنم :|













الان دیگه خیلی قوی شده در حد رامبو سه =)) همتون رو هم شکست میده =)))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 19:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥









قول میدهم لام تا کام حرف نزنم!

فقط بگذار از "دال تا میم" بگویم

بگذار بگویم "دوستت دارم"

دیگر لام تا کام حرف نمیزنم!!!!!



دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 17:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فکر کردن به تو ، کار شب و روز من شده ، بس که حالم گرفته است ، چشمانم غرق در اشکهایم شده ….

دیگر گذشت ، تو کار خودت را کردی ، دلم را شکستی و رفتی ….

همه چیز گذشت و تمام شد ، این رویاهای من با تو بود که تباه شد…

انگار دیگر روزی نمانده برای زندگی ، انگار دیگر دنیای من بن بست شده ، راهی ندارم برای فرار از غمهایم…

این هم جرم من بود از اینکه برایت مثل دیگران نبودم، کسی بودم که عاشقانه تو را دوست داشت ،دلی داشتم که واقعا هوای تو را داشت ….

دیگرگذشت ، حالا تو نیستی و من جا مانده ام ، تو رفته ای و من بدون تو تنها مانده ام ، تو نیستی و من اینجا سردرگم و بی قرار مانده ام….

فکر دل دادن و دلبستن را از سرم بیرون میکنم ، هر چه عشق و دوست داشتن است را از دلم دور میکنم،اگر از تنهایی بمیرم هم دلم را با هیچکس آشنا نمیکنم….

دیگر بس است ، تا کی باید دلم را بدهم و شکسته پس بگیرم، تا کی باید برای این و آن بمیرم؟

در حسرت یک لحظه آرامشم ، دلم میخواهد برای یک بار هم که شده شبی را بی فکر و خیال بخوابم…

تو هم مثل همه ، هیچ فرقی نداشتی ، هیچ خاطره ی خوبی برایم جا نگذاشتی ،حالا که رفتی ، تنها غم رفتنت را در قلبم گذاشتی….

گرچه از همان روز اول میخواستمت ، گرچه برایم دنیایی بودی و هنوز هم گهگاهی میخواهمت ، اما دیگر مهم نیست بودنت ، چه فرقی میکند بودن یا نبودنت؟

سوز عشق تو هنوز هم چهره ام را پریشان کرده ، دلم اینجا تک و تنها راهش را گم کرده ، این شعر را برای تو نوشتم بی پرده ، هنوز هم دلت نیامده و خیالت ، خیال مرا پریشان کرده …

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 16:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥









دوست داشتن یک نفر"دیوانگی"است.

دوست داشتن توسط یک نفر یک "هدیه"است.

دوست داشتن یک نفر که دوستت دارد یک"وظیفه"است.

اما دوست داشتن توسط کسی که دوستش داری یک"زندگی"است..........

(دوستت دارم گلم)



3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 16:24
+4
hamed noori
hamed noori

دیروز پلیس جلو مو گرفت ...


رفتم جلو به پلیسه خیلی جدی گفتم :


اصلا میدونی من کی هستم ...؟



گفت کی هستی ...؟


شروع کردم به آواز خوندن :


گفتم من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی.


جریمم نکرد ...


اشک تو چشاش جمع شد ...


گفت
خدا شفات بده


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 16:15
+7
hamed noori
hamed noori
یه بار از خدا پرسیدم ....چرا اینقدر منو خوشتیپ وجذاب و با مرام آف[!]
خدا گفت : کجا شو دیدی
.
.
.
.
.
.
نمیدونی اینایی که دارن این پست رو میخونن چقدر خوشتیپ وجذاب و با مرام هستن...بابا خوشتیپ ... جذاب ...با مرام
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 16:12
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایا............

از تو دلگیرم ؛

به قولت وفا نکردی .....

گفته بودی حق انتخاب دارم!

پس چرا انتخابم در آغوش دیگریست؟؟؟!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 15:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﺑﻠﻪ
ﯾﺎﻫﻮ ﭼﯽ ؟ ﺁﺭﻩ
ﻧﯿﻢ ﺑﺎﺯ ؟ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺭﻡ
ﺗﻮﺋﯿﺘﺮ ؟ ﺑﻠﻪ
ﺍﺳﮑﺎﯾﭗ ﭼﯽ ؟ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺭﻡ
ﻭﺍﯾﺒﺮ؟ ﺍﻭﻫﻮﻡ
ﺍﯾﻨﺴﺘﺎﮔﺮﺍﻡ ؟ ﺑﻠﻪ
ﻭﯼ ﭼﺖ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯼ ﻻﺑﺪ ؟ ﺑﻌﻠﻪ
ﮐﺎﺭ ﻭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﯽ ؟ ﻧﻪ ﻭﺍﻻ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 15:23
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ