بله کار درستی است
شاید باورتون نشه ولی بنده با ی استاد بوووووووووووووق کلاس دارم که از 12 بهمن کلاسشو تشکیل داده و بنده حقیر دو جلسه غیبت خوردم
خاک بر سرش کن...
اوهوم
مث من خونسرد باش کاردانیو تو 8 ترم + دوبار معرفی ب استاد ت کردم ها ها ها
خیلی بی رحمی تو دختر آخ ببخشید مادربزرگ خخخخخخخخخ
همینی که هست..روح سرگردون..
زشت
خودتی
تویی تویی تویی اصن قهر قهر قهر تاروز قیامت خخخخ
بله کار درستی است
1393/01/15 - 18:50شاید باورتون نشه ولی بنده با ی استاد بوووووووووووووق کلاس دارم که از 12 بهمن کلاسشو تشکیل داده و بنده حقیر دو جلسه غیبت خوردم
1393/01/15 - 18:50خاک بر سرش کن...
1393/01/15 - 18:51اوهوم
1393/01/15 - 18:52مث من خونسرد باش کاردانیو تو 8 ترم + دوبار معرفی ب استاد ت کردم ها ها ها
1393/01/15 - 18:54 ( لايک توسط 1 کاربر )