یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عایا رفتن به دانشگاه کار درستی است؟
9 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 18:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صدامو دارین؟
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
36 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 18:36
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
من از زندگی تو هوات خسته ام ازت خسته امو باز ولی وابسته ام

نگو ما کجاییم که شب بین ماست خودم هم نمیدونم اینجا کجاست

بیا با هوای دلم سر نکن بهت راست میگم تو باور نکن

از این فاصله سهمم و کم نکن بهت خیره میشم نگاهم نکن

تو رنجیدی و دل ندادم بری خودم رو فراموش کردم تو یادم بری

تو یادم بری زندگیم سرد بشه یه روز این پسر بچه ام مرد شه

ولی هر شب از خواب من رد شدی به هر راهی رفتم تو مقصد شدی

درست لحظه ای که ازت میبرم تحمل ندارم شکست می خورم

نمیشه تو این خونه پنهون بشم بهم سخت میگیری آسون بشم

اگه پای من جاده رو برنگشت فراموش کن بین ما چی گذشت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 15:23
+3
be to che???!!
be to che???!!
شوهر دختر خالم یه گوشه خونه لاتی نشسته بود همه بهش خندبدیم بعد دختر خالم بهش میگه بیا از دور خودتو ببین خیلی خنده دار شدی ؟!؟!؟!
دختر خالم داره له میشه به خدا ، واسش دعا کنین …
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 15:19
+5
be to che???!!
be to che???!!
آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی “گلِ من الان میام ، تا ببینمت بای بای”توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن ؟

نه جدی نگاه کن !

حالا هنگ کن !

کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم ! فک کنم نابغم …
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 15:14
+4
be to che???!!
be to che???!!
من بررسی کردم دیدم درست کردن شکم سیکس پک خیلی سخته ، همین شکم ایربگ که الان دارم بهتره ؛ تو تصادفات ایمن تر هم هست !!!

.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 15:12
+3
be to che???!!
be to che???!!
ﻣﺎ ﺯ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﭼﺸﻢِ ﯾﺎﺭﯼ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ؛ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺩﮐﺘﺮ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻗﺮص ضد ﺗﻮﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﻻﻥ ﺑﻬﺘﺮﯾﻢ !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 15:08
+2
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 15:04
+3
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 15:00
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اينقدر زيرنويسهاي تلويزيون انصراف از يارانه رو تبليغ مي کنن
.
.
.
.
.
.
که من دارم ازيارانه گرفتن حسابي خجالت مي کشم! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 12:52
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ