یافتن پست: #دار

fereshte
fereshte
نسل من چقدر حرف برای گفتن دارد اما سکوت کرده                           نسل قبلی خوشی هایشان را کردند و خاطراتشان را قاب کردند و به ما که رسید وا رسید                  به ما که رسید پارچه ی مشکی کشیدند روی سرمان ودر مدرسه یادمان دادند خدا را به خاطر جهنم و بهشتی که نیست عبادت کنیم!                     یادمان دادند بهشت رفتن پسر حسین آقای بقال به مو و صدای من بسته است                         یادمان دادند اگر زن عطر به خود بزند مورد لعنت فرشتگان است           چقدر از زن بودنم بدم می آید         چقدر میترسیدم از خدا               برایم ترسناکترین بود در دوران بچگی                          نسل من مچاله شد              مچاله تر از کیهانی که امروز  شیشه را با آن پاک کردم             نسل من گم شده                        دقیقا وسط جهنم از دست رفتیم                             نسل بعد ما هم که با حریم سلطان و مسابقه ی دنس بزرگ میشود                              ما فقط ماندیم و دلی پر                    ما فقط ماندیم و حسی که دیگر جوان نیست             عصا بدست نفسهای آخرش را میکشد!         ما در اوج جوانی پیر شدیم....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 23:29
+7
mary jun
mary jun
نمی خواهم بعد از مرگم
ب احترامم ی دقیقه سکوت کنی !
اکنون ک زبانت نیش دارد
دهنت را ببند ....!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 23:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم

ممنون بابت همراهیتون امروز
دوستتون دارم شبتون عالی با طعم پرتقالی
{-35-}{-49-}{-35-}{-49-}{-35-}{-49-}{-35-}{-49-}{-35-}{-49-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 22:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

از الان به مدت یه هفته با عکسای دوستان داستان داریم
منو سبزه....
منو سیزده بدر....
منو سیخ....
منو بابام با زیر اندازمون.....
من در حال رفتن به دسشویی صحرایی....
من درحال گره زدن سبزی برا پیداکردن شوهر.....
خدا به خیر کنه

دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 22:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی مال من شدی ...
تیک زدن ✔
بگو بخند →
دوست اجتماعی ♂
دوست معمولی ♀
فقط دوستیم ♬
کوفت ...
زهرمار ...
همه این چیزا تعطیل ... !!! ✘
فقط و فقط من . . .
فقط مال خودم !
خنده هات . . .
گریه هات . . .
شیطنتات . . .
غصه هات . . .
اخمات . . .
همه چیزت فقط مال من !!
فک کن خودخواهم یا فک کن طرز فکرم قدیمیه
همینه که هست . . . !!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 21:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل
اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 21:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی دخترا هم هستن که

کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن و در هر حال چکمه میپوشن!

اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن در آماده باش کامل به سر می برن!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 20:48
+5
be to che???!!
be to che???!!
تو همایشی به زنا میگن الان به شوهراتون پیام بدین که عاشقتم وجواباشو با صدای بلندبخونین جوابا:
شما؟
اوه مریض شدی؟
عزیزم منم با منی؟
بازم ماشین رو کجا کوبوندی؟
من منظورت رو متوجه نمی شم؟
دوباره چه دست گلی به آب دادی؟
برو سر اصل مطلب چقدر پول لازم داری؟
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 20:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به سلامتی پسری که داشت پاستیل میخورد

یهو یادش اومد عشقشم پاستیل

دوست داره از دهنش در آورد

گذاشت تو پاکتش تا ببره براش :)
کثیف هم خودتی

دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 20:45
+3
be to che???!!
be to che???!!

پسر داییم هنوز پوشک پاشه تازه حرف زدن یاد گرفته. بهش میگم ای جانم پوشک داری خوشمل پسر؟
میگه پ نه پ دستشویی فرنگی پام کردم، اگه کار داری بهت قرض بدم!!
تا غروب نگاش نکردم. می‌ترسیدم یه چی درشت بارم کنه :|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 20:44
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ