یافتن پست: #دار

mary jun
mary jun
عمری تلف میکنیم برای کسانی ک ارزش ثانیه ای را هم ندارن ....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 18:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مادخترا اصلا پشت سرمون رو نگاه نمیکنیم

چون طاقت دیدن کشته مرده هامونو نداریم...

عاقا این آمبولانسا کجااااااااااااان پسرای مردم ازدست رفتنا..
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 18:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداییش قبول دارید؟؟
خوشبختی یعنی :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زمانی که یکی پشتِ سرت حرف زد
رفیقات همچین بزنن تو دهنش، صدا سگ بده :| :)))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 17:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

.ﺧﺪﺍﯾـــــــــــﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﻣـــــﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺗــــــﺎﻭﺍﻥ ﮐﺪﻭﻡ ﮔﻨﺎﻫــــــﻤﻮ ﭘــــﺲ
ﻣﯿــــــﺪﻡ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﻫـــــــﺎﻥ ﺍﻭﻥ ﮔــــــﻨﺎﻩ؟
ﺣﻠــــــﻪ!!ردیــــــفه !!!
ببخشیــــــد مزاحم شدم اونـــــــــو یادم نبـــــود :)))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:47
+2
fereshte
fereshte
متاسف شدم وقتی مردی مرد!!!      هنگامی ک زنش را در آغوش غریبه روی تخت دید.     متاسف شدم وقتی زنی شوهرش را دوست نداشت اما بچه دار شد...!!     متاسف شدم وقتی پسری معشوقش را بخاطر پول از دست داد...!!  متاسف شدم وقتی مردی ناموسش را به خاطر مواد. به حراج گذاشت...!!   متاسف شدم وقتی جوانی ایمانش را بخاطر پول از دست داد.   متاسف شدم شدم شدم  تا همه چیز برایم دیگر عادی شد.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:46
+3
fereshte
fereshte
خواستم چشماتو از بشت بگیرم. دیدم طاقت اسم هایی رو ک میگی ندارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﺧﺘﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟
ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟
ﭘﺴﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﭘﺴﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﻭﺳـﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ چهار ﻭ سی ﻭ هشت ﺩﻗﯿﻘه !!! :))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:24
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دلیل اینکه پست نمیزارم اینه که

نه شکست عشقی خوردم !

نه مشکل روحی روانی دارم !

نه غمگینم !

نه بیکارم !

نه حوصله دارم !

و اینکه دیگه از ما گذشته ... :(

اگه همیشه آنلاینم واسه اینه که همیشه اکثرا به نت دسترسی دارم و اینجا بخاطر اینکه با دوستام در ارتباط هستم میام و آنلاین میشم

این رو محض اطلاع دوستانی گفتم که میگن چرا ؟؟! واسه چی ؟؟! نکنه تو فلانی هستی ؟؟! :D
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:57
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!
-گورخرتنهاست ب یادش باشیم
-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد حیوان حیوان است دیگر
-من گورخرم
-چشات گورخرمیبینه
-من از اول این ساپورت رو داشتم گورخر ادای منو درمیاره
-ب یاد همه گورخران درگذشته!:D
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:20
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ