♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺁﺧﺮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺑﺲ
ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﻣﯿﮕﻔﺖ :ﺑﺲ.
ﺍﻭﻥ پسر ﺍﻻﻥ ﺯﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﻬﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﮐﭽﻠﻪ!!!!!!
♥ نگار ♥
یه شباهت خاصی من احساس میکنم
بین مخاطب خاصم و تیکه آخر رانی هلو !
لامصب به هیچ کدومشون دست پیدا نمیکنم !
در واقع چون هیچ کودوموندارم
fereshte
اگه دو نفر لبه پرتگاه باشن و فقط یک انتخاب داشته باشی کدومشونو نجات میدی؟! 1 اونی که خیلی دوسش داری ؟ 2 یا اونی که خیلی دوست داره ؟
fereshte
کثیف ترین چاپلوسی زمانی است که مردی یا زنی به خاطر طبیعی ترین نیازش به معصومی بگوید دوستت دارم
fereshte
بسلامتی دختری ک همیشه تنهاست... بسلامتی دختری کحاضر نیس تنهاییشو با هیچکس تقسیم کنه..! بسلامتی دختری ک یادگرفت تنها بمونه تا پای دار...! بسلامتی دختری ک همیشه تو تنهایی هاش اشک میریزه اما هیچکس از دل شکسته و قلبش ک زخم خورده خبر نداره... بسلامتی دختری ک زیربارون تو خیابون خیس شد ولی حاضر نشد سوار ماشین هیچ پسری بشه...! بسلامتی دختری ک همیشه میخنده تا کسی واسش دل نسوزونه... بسلامتی دختری ک اگر چه مرد نیس اما نامردم نیس... بسلامتی دختری ک همیشه پاک موندو نذاشت هیچ آدمی تنهاییشوو شرفشو ب باد بده...! بسلامتی...... بسلامتی دخترایی ک تنهان و خلوتشونو با خودشونن... بسلامتی.....