یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺁﺧﺮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺑﺲ
ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﻣﯿﮕﻔﺖ :ﺑﺲ.
ﺍﻭﻥ پسر ﺍﻻﻥ ﺯﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﻬﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﮐﭽﻠﻪ!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 17:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گریه کار کمی است
برای توصیف نداشتنت…
دارم به رفتار پر شکوهی
شبیه به
مرگ
فکر می کنم…!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 17:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یــــــــــــه مخاطـــــــبــــــــــــه خـــــــاصــــــــم

نــــداریـــــــــم کـــــــه:

اوووووووووووه حــــــــواســـــــم نبـــــــود الان مـیا د میبـــــیـنه... p:

اشــــتباه شـــــــد اقآآآآآآآآآ داریـــــــــــــــــــــــــــم

داریـــــــــــــــــــــــــــم

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 17:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه شباهت خاصی من احساس میکنم

بین مخاطب خاصم و تیکه آخر رانی هلو !
لامصب به هیچ کدومشون دست پیدا نمیکنم !
در واقع چون هیچ کودوموندارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 17:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سال 93 سعی میکنم همش بارون بباره !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میخوام روزی 1بار ماشینمو بشورم <img src=(" title=":((" />:))
.
.
.
.
.
لامصب انقدر که ماشین شستن من تو « نزول بارون » تاثیر داره ، نماز و نیایش نداره :))
.
.
.
.
.
.
.
میخوام با آیات اعظام صحبت کنم ، بلکه آخر « مفاتیح الجنان » جایی واسه من باز کردن :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 17:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺩﺧﺘــــــــــــﺭ ﺑﻬﺖ ﮔﯿـــــﺮ ﻣﯿﺪﻩ …
ﺍﺯﺕ ﺟــــــــــــﻮﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ
ﺣﺴـــــﻮﺩﯼ ﻭ ﮔﯿـــــﺮ ﺩﺍﺩﻧﺎﺵ ﮐﻼﻓــــــــــــﺖ
ﮐﺮﺩﻩ ???
ﻓﮏ ﻧﮑﻦ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺑﺪﺑﯿــــــــــــﻨﻪ
ﺧﻮﺷﺤــــــــــــﺎﻝ ﺑﺎﺵ !
ﭼﻮﻥ ....
ﻋﺎﺷﻘــــــــــﺘﻪ ♡♥
ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘــــــــــــﻨﺖ ﻣﯿﺠﻨــــــــــــﮕﻪ
ﺍﻣﺎ ﻭﺍﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ …
ﺳﺎﮐــــــــــــﺖ ﺷﻪ
ﺍﻭﺝ ﮔﯿـــــﺮ ﺩﺍﺩﻧﺶ ﺑﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﻠﻤـــــﻪ :
ﺍﻭﮐـــــﯽ!
ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘـــــﯽ!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

رفیق . کیه ؟
رفیق اونیه که تا دید ناراحتی بگه : باز چه مرگته نکبت
رفیق اونیه تا بهش گفتی پول لازمم بگه : بدبخت گدا شماره کارت
عابرتو بفرست
رفیق اونیه که وقتی بهش گفتی مریضم ، حالم خوب نیست بگه :
ایشالا
سقط بشی گندت از رو زمین پاک شه ولی دو دقیقه بعدش با کمپوت
بیاد پیشت
رفیق اونیه که تا بهش گفتی دلم گرفته بگه : پالونتو بنداز رو کمرت تا
بیام افسارتو بگیرم و بگردونمت
رفیق اونیه که تا بهش گفتی عاشق شدم بگه ، خخخ ای تو روحت !
سگ محل تو میزاره ؟ ولی بعدش با جون و دل کمک کنه به عشقت
برسی
رفیق اونیه که سر جلسه پاسخ نامشو ازت قایم کنه ولی اخرش
جواب همه رو تو یه کاغذ مچاله پرت کنه طرفت
رفیق اونیه که تا تک زنگ زدی بهش ، زنگ بزنه بگه بزمجه شارژتو با
دخترا میحرفی تک زنگتو واسه من میزاری
رفیق اونیه که تو رستوران موقع حساب کردن غذا هی غررر بزنه و بگه
ایشالا هرچی خوردی ، بشه استخون مار و گیر گنه تو گلوت و جلو
چیشام پر پر شی
رفیق اونیه که تا بهش گفتی فردا خیلی کار دارم و به کارام نمیرسم
بگه ، کفارت باز ماشین میخوای ، بیا این سوییچ گردنتم خورد
رفیق اونیه که بی هوا بهت پیام بده بگه ایشالا امشب تب کنی فردا
صبح روز هم حیف و میل بشی

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:46
+5
fereshte
fereshte
اگه دو نفر لبه پرتگاه باشن و فقط یک انتخاب داشته باشی کدومشونو نجات میدی؟!     1   اونی که خیلی دوسش داری ؟                 2  یا اونی که خیلی دوست داره ؟
9 دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:30
+7
fereshte
fereshte
کثیف ترین چاپلوسی زمانی است که مردی یا زنی به خاطر طبیعی ترین نیازش به معصومی بگوید دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:23
+7
fereshte
fereshte
بسلامتی دختری ک همیشه تنهاست... بسلامتی دختری کحاضر نیس تنهاییشو با هیچکس تقسیم کنه..!    بسلامتی دختری ک یادگرفت تنها بمونه تا پای دار...!  بسلامتی دختری ک همیشه تو تنهایی هاش اشک میریزه  اما هیچکس از دل شکسته و قلبش ک زخم خورده خبر نداره...     بسلامتی دختری ک زیربارون تو خیابون خیس شد ولی حاضر نشد سوار ماشین هیچ پسری بشه...!    بسلامتی دختری ک همیشه میخنده تا کسی واسش دل نسوزونه...      بسلامتی دختری ک اگر چه مرد نیس اما نامردم نیس...      بسلامتی دختری ک همیشه پاک موندو نذاشت هیچ آدمی تنهاییشوو شرفشو ب باد بده...!  بسلامتی......        بسلامتی دخترایی ک تنهان و خلوتشونو با خودشونن...    بسلامتی.....
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:08
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ