یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

.چرﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻧﺎﺷﮑﺮﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺟﺰ ﺍﺩﻟﯿﺴﺖ ﻫﺎﺕ ﻫﺴﺘﻢ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ
ﻧﻌﻤﺖ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻧﻌﻤﺘﻪ
ﺳﻌﺎﺩﺗﯿﻪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﺼﯿﺒﺶ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺑﺎﺵ
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 13:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 13:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 13:21
+3
AmirAli
AmirAli
دل را بدنام نکنيم! آنچه بعضى ها دارند کاروانسراست نه دل!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 12:27
+6
AmirAli
AmirAli
واحد کیفیت سنجی قلیون به تصویب نهایی رسید:
 
-آقا قلیون داری؟
 
-بله
 
-صفر تا چاق اش، چند کامه !؟



دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 12:13
+4
mary jun
mary jun
مهم نیس از بیرون چ طور ب نظر میام !
کسایی ک درونمو می بینن واسم کافین !

واسه اونایی ک از رو ظاهرم قضاوت می کنن حرفی ندارم !

          همون بیرون بمونن واسشون بسه !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 10:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آیا میدانید خمیازه چقدر خوب است؟
آیا میدانید خمیازه مسری است؟آ
آیا میدانید اگر کسی درباره خمیازه حرف هم بزند شما خمیازتان میگیرد؟
آیا میدانید خمیازتان گرفته است؟
آیا میدانید دارید جلوی خمیازه کشیدنتان را میگیرید؟
میدانید الان میخواید خمیازه بکشید؟
میدانید الات خمیازه کشیدید؟
میدانید من شما را دست انداختم؟/
میدونی اگه لایک نکرده بری تو پست بعدیم کاری میکنم ۲۴ساعت خمیازه بکشی؟؟؟:-)

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 22:33
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نصفه شبی یارو زنگ زده میگه شما؟؟؟
هیچی دیگه منم کلی عذرخواهی کردم
گفتم ببخشید گوشیمو اشتباه برداشتم…
عاقا من میگم خود درگیری ها داره مزمن میشه هی گوش ندین :)))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 22:10
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

تو نمیتونی مثل من باشی
تو خیلی چیزا کم داشتی
فاز غلطی برداشتی
یه چیزایی میگی که توی جمع جاش نیس


تو نمیتونی مثل من باشی
فرقی نداری با یه نقاشی
دیگه قیدتو زدم کاشکی
یکمی با دورو وریات فرق داشتی

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 20:25
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه گفتین به بچه ای که شاد و شنگول داره میدوه و بازی میکنه در زبان فارسی چی میگن؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

میگن ندو توله سگ میخوری زمین!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 18:37
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ