یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــــــــرگــــــ... !
چـــــــــه بــــــی غــیـــــرتــــــــ شـــــــده ای...؛
"زنـــــــدگــــــی" دارد کــــار تـــــو را مــیــــکنــد!...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیا باید گفت:......................

رفتی باشه اشکالی نداره.....!!!

فقط از کنار برو قاطی آدما نشی...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد.
دوســـتش علت را جویا شد و او گفت: این زن از روز اول همیشـــه می
خواست من را عـــوض کند.
مرا وادار کرد سیگار و مشروب را ترک کنم...
لباس بهتر بپــــوشم، قماربازی نکنم، در سهام ســــرمایه‌گذاری کنم و حتی...
مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک گوش کنم و لذت ببرم!

دوستــــش گفت: این ها که می‌گـــــویی که چیز بــــدی نیست!
مرد گفت: ولی حالا حس می‌کنم که دیگر این زن در شـــان من نیست!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اددلیست گلم ب 24تا زبون میگم دوستون دارم:x

- افغانی ……….……..صدقه تو شونوم!………….!Sadghe to shonom

- انگلیسی …………….……..آی لاو یو!……………………I love you

- ایتالیایی …………………………تی آمو!……………………..!Ti amo

- اسپانیایی ………………….ته کویرو !………………………!Te quiro -

‌آلمانی ………….…….ایش لیبه دیش!………………!Isch liebe dich -‌

آلبانی ………….……………..ته دوه!…….………………….!Te dua 7-‌

ترکی …….…………..سنی سویوروم!……………..!Seni seviyurom 8-

‌پرتغالی ….…………….…….او ته آمو!………………….!Eu te amo 9-‌

چینی ……….……………..وو آی نی!………………………!Wo ai ni 10

- چکی ……..……….………میلوجی ته!…………………….!Miluji te 11-

روسی ………………یا تبیا لیوبلیو!………………!Ya tebya liub liu 12-‌

ژاپنی ……….…………آیشیتریو !…………….…………!Aishiteru 13-

‌سویدی ….………یاگ السکار دای!……..………….!Yag Elskar dai 14-

‌صربستانی …..……………….ولیم ته!……………………!Volim te 15-

‌عربی ……..…………..انا بحیبک!…….………….!Ana Behibbek 16-

‌فارسی..….…….….دوست دارم!……………….…..!Dooset daram 17-

‌فرانسوی ……..……….ژ ت آیمه!…………………….….!Je t aime 18-‌

فیلیپینی ….….………..ماهال کیتا!……………………..!Mahal kita 19-

‌کره ای …………..سارانگ هیو!…………………….!Sarang heyo 20

- لهستانی ….…………کوهام چو!……………………!Koham chew 21-‌

مجارستانی..…………..سرتلک!…. ……………………..!Szeretlek 22-

‌ویتنامی …….……….آن یه و ام!……………………..!An ye u em 23

- یونانی ……..………….سغه پو!………………………!Sagha paw 24-

‌یوگسلاوی ……………….یا ته وولیم!…………………….!

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:36
+5
fereshte
fereshte
خدای........................ا ! فقط ی سوال  بقیه باهات چه نسبتی دارن ؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:21
+4
fereshte
fereshte
آخرین ها همیشه ادمو به فنا میدن! پک آخر        پیک اخر            و دیدار آخر!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:15
+5
fereshte
fereshte
من مانند همسنو سالای خودم نیسم ک هرروز ی آرزو دارن واسه آینده من تنها ی آرزو دارم و الان اینه ک شبی بخوابمو دیگه بلن نشم تا نبینم..تا نشکنم...تا هرروز چندین بار نمیرم...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:03
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بد شانسی هیچ وقت سراغ من نمیاد...
.
.
.
در واقع هیچ وقت نرفته که بخواد بیاد!!!
الانم این جاست، مثل اسکلا هم داره منو نگا می کنه :|
سلام کن به خاله :
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ " ﺧـــﺪﺍﯾﺎ ﺷﮑـــﺮﺕ " ﺑﺎﺑﺖ ﺍﯾﻦ
ﺯﻧﺪﮔﯽ !
ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﯽ ، ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻬـــﺖ ﺗﯿﮑﻪ
ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻡ |: : ((
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:10
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ