متنفرم از پسری که حتی یه بار به خواهر خودش نگفته گلم اما به یکی که نمیشناسش میگه خوبی گلم؟؟؟؟ از پسری که همه رو هرزه میدونه اما خودشو خدااا... از دختری که تن میفروشه ازپسری که میگی سلام میگه شمارتو بده... از دختری که تامیگی سلام میگه کارت شارژ خ[!] واسم... از پسری که همه خوشیشو کرده بعد یه دختر افتاب ندیده میخواد واسه زندگیش... از دختری که تا باباش بهش میگه بالا چشمت ابرو با بقالی سرکوچه رفیق میشه متنفرم از عشق و عاشقی... از این دلتنگی... از این اعتقادای مزخرف.. از اینایی که مخاطب خاصشونو میزنن تو سر اونای که بی کسن... از این کسایی که ادعای ادم بودن میکنن اما ادم نیستن از پسری که شده دختر از دختری که شده پسر از دختری که همه پسرارو عابر بانک میبینه از پسری که تن دخترو با تخت خوابش اشتباه میگیره...
از اینا دوس میدارم
1393/01/12 - 14:43

1393/01/13 - 11:51