یافتن پست: #دار

fereshte
fereshte
هرگز امید را از کسی سلب نکن  شاید این تنها چیزی باشد که دارد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 14:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 13:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این پسرایی که فقط با یه نفر میپرن

اینا پول ندارن هزینه چن نفرو بدن وگرنه عمرا با یه نفر میپریدن :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻓﺎﺑﺮﯾﮑﯿﺎ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﻫﺎﯾﯽ ﺍزﺩﻣﺎﻏﻤﻮﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽﻫﺎ ﺑﺎ ﮔﻮﺵ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:54
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که میخنده هزار تا ؟

من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا

از دردهاش خندیده اما جلوی یکیشون بدجوری کم آورده …♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ

ﺩﯾﮕﻪ ﭘﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ ﻭ ﺟﻤﻌﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺭﻭﺯ ﻣﺰﺧﺮﻑ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﺸﻦ ﮐﻪ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﯼ ﻓﻘﻂ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ

ﺷﺐ ﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺻﺒﺢ ﺑﺸﻪ

ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺭﻭ ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻃﺮﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ

یه شارژ دو تومنی برای یک ماه کافیه

ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺘﯽ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻫﻢ ﻟﺬﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﻣﻮﺯﯾﮏ ﻫﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺍﻏﻮﻧﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﺩﯾﮕﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺳﺨﺘﺮ ﺍﺯ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ . . .

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

قانون جاذبه آدما میگه:
.
.
.
.
.
.
.
برای داشتن "هانی" شما احتیاج به مقادیری"مانی" دارید...!
به عبارتی هرکی مانیش بیش هانیش بیشتر....

:)

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:42
+3
mary jun
mary jun
سلامتیه حرفایی ک ن میشه اس ام اس کرد
ن تو چت تایپ کرد
ن میشه پای تلفن گفت
حرفایی ک فقط مال وقتیه
ک تو رو در آغوش دارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:04
+2
mary jun
mary jun
اونی ک عاشقته ....
وقتی میبینه ناراحتی ب جای اینک هی بپرسه:
چرا؟چی شده؟
فقط بغلت میکنه ....
آغوش اونی ک دوسش داری
دوای هر دردیه...!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 11:54
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ