یافتن پست: #دار

mary jun
mary jun
می خواهم عوض شوم...چرا باید دلتنگ باشم؟
تو باید دلتنگ شوی.... می خواهم آن سیب قرمز بالای درخت باشم
در دور ترین نقطه....
دقت کن رسیدن ب من آسان نیست !
اگر همتش را نداری آسیب ب درخت نرسان ب همان سیب های کرم خورده روی زمین قانع باش !
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:52
+3
mary jun
mary jun
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم.....
ن برای نیاز
و
ن از روی تنهایی....
فقط برای این  ارزش دوس داشتن دارد....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:36
+4
mary jun
mary jun
این ک خیلیا هستن ک بوی عطر تورو میدن
این ک خیلیا هستن ک تیکه کلامای تورو دارن
این ک خیلیا هستن ک مث تو میخندن
این ک خیلیا هستن ک ....
اینا فقط نمی تونه ی اتفاق باشه
اینا....
ی عذابه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تفاوت دانشگا قبول شدن دخترا و پسرا
.
.
.
.
.
دختر اولی: آخ جون بلاخره دانشگا قبول شدم
دختر دومی: مبارک باشه محیطش چجوریه سطح آموزشیش بالاست؟
دختر اولی: آره خیلی خوبه سطحشم خیلی بالاست از لحاظ اموزش
.
.
.
حالا پسرا
پسر اولی: آخ جون بلاخره دانشگاه قبول شدم
پسر دومی: مبارک باشه دخترم داره؟
پسر اولی: اوف بیا ببین چه دافایی داره حاجی ، اصن هتله لامصب

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:19
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یک روز از من پرسیدی من را بیشتر دوست داری یا دنیا را ؟
قهر کردی و رفتی و نذاشتی که بگم دنیای من تویی

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
راستش دارم به ازدواج با ایرانسل فکرمیکنم از بس هر روز بهم اس داده یه جورایی بهش وابسته شدم!!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:42
+3
xroyal54
xroyal54
این روزها ...

این روزها سرگرم دنیا شده ایم !!!

شرمنده ام اما...

این روزها یاری ات در میان ادمیان غریبه شده است

این روزها تورا ...تورا که بهانه ی حیاتی از یاد برده ایم

این روز ها از خاطرمان برد ه ایم 1174سال است تا ظهور فقط

فقط 313نفر فاصله داریم

این روزها از یاد برده ایم برای با تو بودن کافیست به یادت باشیم ،

برایت دعا کنیم

دنیای این روز های ما اینگونه است

وتا تو نیایی...

بیا ...

بیا ....

بیا تا روزهایمان رنگی بگیرد
Photo: ‎این روزها ...<br />
<br />
این روزها سرگرم دنیا شده ایم !!!<br />
<br />
شرمنده ام اما...<br />
<br />
این روزها یاری ات در میان ادمیان غریبه  شده است<br />
<br />
این روزها تورا ...تورا که بهانه ی حیاتی از یاد برده ایم<br />
<br />
این روز ها  از خاطرمان برد ه ایم 1174سال است تا ظهور فقط<br />
<br />
فقط 313نفر فاصله داریم<br />
<br />
این روزها از یاد برده ایم برای با تو بودن کافیست به یادت باشیم ،<br />
<br />
برایت دعا کنیم<br />
<br />
دنیای این روز های ما اینگونه است<br />
<br />
وتا تو نیایی...<br />
<br />
بیا ...<br />
<br />
بیا ....<br />
<br />
بیا تا روزهایمان رنگی بگیرد‎
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره تو  استاتوس زده لباسای عیدم انقدر قشنگه..!
من نه کاری به اون ۶۷نفری که لایک کردن دارم،
نه اون ۳۰ و خرده ای نفری که کامنت گذاشتن.،،
من فقط به نیت اون ۵ تا احمقی که اینو اشتراک گذاری کردن، ۵بار سرمو کوبیدم به دیوار!
.
.
.
.
.
.
.
ینی تنها چیزی که الان منو آروم میکنه اینه که گزینه حمله نظامی هنوز رو میز اوباماس

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:24
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ