یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣـــﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘـــﯿﻢ ﺩﺧﺘــــﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﻭﺱ ﭘِـــﺴﺮﺵ ﮔﻔﺘــــﻪ : ﻣﻦ ﺩﯾــــﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﯾـــﺦ ﻣﯿﺰﻧــــﻢ ﻋــﺸﻘﻢ ! ﭘِــــﺴﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ : ﻋﺸﻘﻢ ﯾــــﻪ ﭼﻨﺪ ﺩﻗـــﯿـﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺻـــﺐ ﮐﻦ ﺍﻻﻥ ﮐﺎﭘﺸــﻨﺘـﻮ ﺑـــﺖ ﭘﺲ ﻣﯿــــﺪﻡ:))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﭘﺴﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺨﺮﻡ! ﭘﺮﺍﺩﻭ
ﺑﻬﺘﺮﻩ ﯾﺎ ﺍﺳﭙﻮﺭﺗﯿﺞ؟
.
.
... .
ﮐﺎﻣﻨﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺵ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ
ﺳﺤﺮ : ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻨﻢ ﻣﯿﺨﺮﯼ؟
ﺳﺎﺭﺍ: ﻫﯿﭻ ﮐﺪﻭﻡ
ﻟﯿﻠﯽ : ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻥ ﺳﻠﯿﻘﺖ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﻢ
ﻣﻬﺮﻧﻮﺵ :ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﺮﺍﺯﻧﺪﺗﻪ...
ﺍﺣﻤﺪ: ﭼﻪ ﮔﻮﻫﺎﺍﺍﺍ
ﻣﺤﻤﺪ : ﺗﻮ ﭘﻮﻟﺖ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩ
ﺳﻌﯿﺪ : ﺑﺎﺯ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺴﺘﯽ
ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ: ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﮔﺎﻭ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﺭﻭ ﻓﺮﻭﺧﺘﯽ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ
ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺩﻭﺍﻥ ﺩﻭﺍﻥ ﺳﻤﺘﻢ ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﺁﻗﺎ ﺁﻗﺎ ... ﭼﺴﺐ ﺯﺧﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯾﻦ؟ ﺍﺭﺯﻭﻥ
ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻤﺎ
ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﺯﺩﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ:
... ﺍﮔﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺴﺐ ﺯﺧﻤﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺨﺮﻡ ﻧﻪ
ﺯﺧﻤﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﻧﻪ ﺯﺧﻤﻬﺎﯼ ﺗﻮ
ﮐﻮﺩﮎ ﻧﮕﺎﻫﻢ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﺩﯾﻮﺙ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺷﻌﺮ ﻓﻠﺴﻔﯽ ﺗﺤﻮﯾﻠﻢ
ﻧﺪﻩ !!!!!!!! :))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن


دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!



1-گورخرتنهاست ب یادش باشیم



2-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد



حیوان حیوان است دیگر



3-من گورخرم



4-چشات گورخرمیبینه



5-من از اول این ساپورت رو داشتم



گورخر ادای منو درمیاره



6-ب یاد همه گورخران درگذشته!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داداش کوچیکم 6 کیلو تخمه گذاشته جلوش داره میخوره

میگم بذارشون اینور باهم بخوریم

یه دونه گذاشته تو دستم ...

میگه : اینو بخور بقیه هم همین مزه رو میدن :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:50
+2
xroyal54
xroyal54
اﻱ ﻛﻪ ﺭﺥ ﭘﻮﺷﻴﺪﻩ اﻱ اﺯﻣﺎ ﻇﻬﻮﺭﺕ ﺩﻳﺮﺷﺪ / اﺯﻏﻢ ﻫﺠﺮﺗﻮ ﻫﺮﺩﻟﺪاﻩ اﻱ ﺩﻟﮕﻴﺮﺷﺪ / ﭘﺮﺩﻩ اﺯ ﺭﺥ ﺑﺎﺯﻛﻦ ﻣﺎﺭا ﻗﺮﻳﻦ ﻧﺎﺯﻛﻦ / ﺗﺎﺑﺪاﻧﺪ ﻣﺪﻋﻲ ﺩﻳﺪاﺭ ﺩﻝ ﺗﻌﺒﻴﺮﻛﻦ / اﻟﻬﻢ ﻋﺠﻞ ﻟﻮﻟﻴﻚ اﻟﻔﺮﺝ
Photo: ‎اﻱ ﻛﻪ ﺭﺥ ﭘﻮﺷﻴﺪﻩ اﻱ اﺯﻣﺎ ﻇﻬﻮﺭﺕ ﺩﻳﺮﺷﺪ /  اﺯﻏﻢ ﻫﺠﺮﺗﻮ ﻫﺮﺩﻟﺪاﻩ اﻱ ﺩﻟﮕﻴﺮﺷﺪ /  ﭘﺮﺩﻩ اﺯ ﺭﺥ ﺑﺎﺯﻛﻦ ﻣﺎﺭا ﻗﺮﻳﻦ ﻧﺎﺯﻛﻦ /  ﺗﺎﺑﺪاﻧﺪ ﻣﺪﻋﻲ ﺩﻳﺪاﺭ ﺩﻝ ﺗﻌﺒﻴﺮﻛﻦ /  اﻟﻬﻢ ﻋﺠﻞ ﻟﻮﻟﻴﻚ اﻟﻔﺮﺝ‎
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 14:27
+6
xroyal54
xroyal54
چند وقته...

چندگاهیست وقتی می گویم :
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن
باآمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد...

چندگاهیست وقتی می گویم :
صلواتک علیه و علی آبائه
به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم...

چندگاهیست وقتی می گویم:
فی هذه الساعة
دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و فی کل الساعة
دلم نمی سوزد که همه ساعاتم از آن تو نیست...

چندگاهیست وقتی می گویم :

ولیا و حافظا
احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده و
قطره های اشکم را به نظاره نشسته است...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و قائدا و ناصرا
به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمی زند...

چندگاهیست وقتی می گویم:
و دلیلا و عینا
یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی...

چندگاهیست وقتی می گویم :
حتی تسکنه أرضک طوعا
یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین،من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و تمتعه فیها طویلا
به حال آنانی که در زمان دراز حکومتشیرین تو،
طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم...

اما چندگاهیست دعای فرج را چند بار میخوانم
تا هم با آمدن نامت
دلم بلرزد
هم
اشکم بریزد
هم در جست و جویت باشم،
هم سرپرستم باشی،
هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم و
هم احساس کنم خدا در نزدیکی من است...
السلام علیک یا ابا صالح مهدی (عج)
Photo: ‎چند وقته...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن<br />
باآمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
صلواتک علیه و علی آبائه<br />
به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم:<br />
فی هذه الساعة<br />
دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و فی کل الساعة<br />
دلم نمی سوزد که همه ساعاتم از آن تو نیست...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
ولیا و حافظا<br />
احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده و <br />
قطره های اشکم را به نظاره نشسته است...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و قائدا و ناصرا<br />
به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمی زند...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم:<br />
و دلیلا و عینا<br />
یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
حتی تسکنه أرضک طوعا<br />
یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین،من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و تمتعه فیها طویلا<br />
به حال آنانی که در زمان دراز حکومتشیرین تو،<br />
 طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم...<br />
<br />
اما چندگاهیست دعای فرج را چند بار میخوانم<br />
تا هم با آمدن نامت<br />
دلم بلرزد<br />
هم<br />
اشکم بریزد<br />
هم در جست و جویت باشم،<br />
هم سرپرستم باشی،<br />
هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم و<br />
هم احساس کنم خدا در نزدیکی من است...<br />
السلام علیک یا ابا صالح مهدی (عج)‎
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 14:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ