یافتن پست: #دار

xroyal54
xroyal54
تا فهمیـد خریدارِ واقعی ام ؛ گران شد...!
کسی که برای دیگران، رایگـــان بـــــود...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 13:32
+4
xroyal54
xroyal54
عاشقم ...
عاشقانه دوستت دارم ...
و تو !
بی تفاوت از کنار همه ی احساسم رد می شوی ...
بترس !
منی که اینقدر ساده از دلتنگیت غرق اشک می شوم -
آنقدر قدرت دارم که یکباره ساکت شوم،
اشک نریزم ...
دوستت نداشته باشم و قید همه چیز را بزنم ...
حتی تو که تمام زندگی منی ...

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 13:23
+4
fereshte
fereshte
خدایا بیا پایین باهم صحبت کنیم   من شکایت دارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 23:41
+2
fereshte
fereshte
دلم ی دوست خوب میخواد پر از معرفت و مهربونی پر از مردونگی پراز امید........ولی حیف  تواین زمونه دشمن آدم بهترین دوستشه چون کاری بات نداره حداقل..
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 22:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در فولكلور آلمان ، قصه ای هست كه این چنین بیان می شود : مردی صبح از خواب بیدار شد و دید تبرش ناپدید شده . شك كرد كه همسایه اش آن را دزدیده باشد ، برای همین ، تمام روز اور ا زیر نظر گرفت. متوجه شد كه همسایه اش در دزدی مهارت دارد ، مثل یك دزد راه می رود ، مثل دزدی كه می خواهد چیزی را پنهان كند ، پچ پچ می كند ،آن قدر از شكش مطمئن شد كه تصمیم گرفت به خانه برگردد ، لباسش را عوض كند ، نزد قاضی برود و شكایت كند. اما همین كه وارد خانه شد ، تبرش را پیدا كرد . زنش آن را جابه جا كرده بود. مرد از خانه بیرون رفت و دوباره همسایه اش را زیر نظر گرفت و دریافت كه او مثل یك آدم شریف راه می رود ، حرف می زند ، و رفتار می كند! *** پائولو کوئیلو: همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که ما انسانها در هر موقعیتی معمولا آن چیزی را می بینیم که دوست داریم ببینیم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 17:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﺎﻣﺎﻥ ﮐﻪ ﺷﺪﻡ
ﭘﺴﺮﻣﻮ ﻣﯿﺒﺮﻡ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﻫﺮ ﮐﺪﻭﻣﻮ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﻪ
ﺑﻬﺶ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﯾﻦ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺩﺷﻪ ﭘﺲ ﺑﺎﯾﺪ
ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ...
ﺑﻬﺶ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﭘﺴﺮﻭﻧﺶ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎﺯﯼ
ﻧﯿﺴﺖ ؛ ﺑﻬﺶ ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﺧﻮﺏ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ ﮐﺮﺩﻥ
ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﮑﺶ ﯾﻪ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ !
ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻨﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻋﺮﻭﺳﮏ
ﺑﮕﺮﺩﻩ !
ﺑﻬﺶ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﮔﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺭﻭ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻣﺮﺍﻗﺐ
ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺶ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻨﻬﺎ ﻣﯿﺮﺳﻪ …
ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﺎ ﭘﺴﺮﻡ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺸﻪ ﻧﻪ ﯾﻪ ﻧﺎﻣﺮﺩ

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 14:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 14:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

از سبکِ سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ می‌کنن می‌شه فهمید که دنبالِ جواب نیستن،میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه :))))

مثلا اگه تایپ می‌کنن:
"من هارد دیسکِ اکسترنالم و که وصل می‌کنم به لپ‌تاپ قرمزم اون چراغ سبزش دیگه روشن نمی‌شه! "

و توقع دارن گوگل جواب بده :

"الهی بمیرم،چرا خو؟!! "

دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 13:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این جواد خیابانی یه جوری به اینا که اومدن تست گزارشگری بدن گیر میده و یه جوری تحقیرانه باحاشون صحبت میکنه انگار نه انگار که خودش خدای سوتیه ...
نمونه ای از فرمایشات استاد :
- هر تیمی که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته!
- حالا یک فرصت تلخ برای چلسی!
- باران هم به شدت می وزه!
- کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره! به خصوص با محمد حسن!
- ساعت 1 بامداد امروزه، نه، امروز نیس. دیگه رفتیم تو فردا پس الان فرداست، دیگه نمی تونیم بگیم امروز، الان 1 بامداده فرداس...
ایگواین حمله می کنه... البته کاکا هستش چون ایگواین 20 دقیقه پیش تعویض شد! :|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 13:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 12:12
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ