یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سره کوچمون تیغ خریدم
رفتم نشستم تو حموم، وقتی که اومدم تیغ رو بکشم رو رگم
یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم
اینقدر اعصابم خورد شد که هیچی دیگه، خود کشی نکردم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 13:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باباچرابچه های ترم بالایی وقتی میفهمن ترم اولی هستیم انقده قیافه می گیرن واسه ادم؟خوچیه؟عایاکاری بدی کردیم؟عایاجرم محسوب میشود؟اصن همین خودت که داری میخندی خدایی ازترم6شروع کردی؟؟؟؟والا...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 13:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسره داشت بدو بدو از پله ها پایین میرفت که تو پاگرد پله دید دختر همسایه داره زور میزنه یه چمدون گنده رو ببره پایین.
پسر : کمک میخوای؟
دختر : ممنون!
پسر چمدونو بلند کرد! 70 کیلویی بود! کم نیاورد، مثل قاطر 4 طبقه رو دویید و رفت پایین.

به پارکینگ که رسید دید دختره هنوز بالای پله هاست و از لای نرده ها داره با تعجب نگاش میکنه!
پسر : میخوای ببرم بیرون خونه؟
.
دختر: راستش داشتم میبردم بالا ...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 13:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف نوشته بود که:

من یه گوگل واسه مغزم لازم دارم یه آنتی ویروس هم واسه دلم

یکی کامنت گذاشته بود:

پس یه فتوشاپ هم واسه قیافت بذار!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 13:15
+3
ali23
ali23
آیا دوست پسرتان شما را چندین سال است رها کرده؟
آیا از او خبری ندارید و دوست دارید برگردد؟
آیا هیچ امیدی به بازگشت او نیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
بیاید با من دوست بشید ،کافیه از شما خوشم بیاد ،کمتر از 48 ساعت عشق سابقتون بر میگرده :|
واااااااااالاااا شانس ندارم که ....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 11:21
+7
ali23
ali23
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﻟﺮﻩ...

ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺷﻬﯿﺪ ﺑﻬﻨﺎﻡ ﻣﺤﻤﺪﯼ . ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ 13 ﺳﺎﻟﻪ ﺷﻬﯿﺪ ﺭﺍﻩ وطن.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ آﺭﯾﻮﺑﺮﺯﻥ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺭﺗﺶ ﺩﺍﺭﯾﻮﺵ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺑﯽ ﺑﯽ ﻣﺮﯾﻢ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻩ ﺳپﺎﻩ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﻋﺒﺪﺍﻟﺤﺴﯿﻦ ﺯﺭﯾﻦ ﮐﻮﺏ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻫﻢ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﻠﮏ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﺗﻨﻬﺎ پﺰﺷﮏ پﯿﻮﻧﺪ ﮐﺒﺪ ﺩﺭ ﺍﺳﯿﺎ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺎﻧﻮ ﻗﺪﻡ ﺧﯿﺮ ﺭﻫﺒﺮ ﻣﺒﺎﺭﺯﺍﻥ ﻋﺸﺎﯾﺮ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﻧﮕﻠﯿﺲ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﻬﺮﺩﺍﺩ ﺍﻭﺳﺘﺎ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﻭ ﺷﺎﻋﺮ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻣﺨﻤﻠﯿﻨﺶ ﺗﺎ ﻋﺮﺵ ﻫﻢ ﻣﯿﺮﺳﻪ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺤﺴﻦ ﺭﺿﺎﯾﯽ ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻝ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺭﻫﺒﺮﯼ میکنه.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﺮﯾﻢ ﺧﺎﻥ ﺯﻧﺪ.
ﻳﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﻴﺸﻪ ﺣﺴﻴﻦ پﻨﺎﻫﻲ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯽمونه.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺎﺑﺎﻃﺎﻫﺮ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﻋﻠﯽ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺧﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺭﺗﺶ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﻫﺮ عﻘﺎﺑﯽ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﺯ ﺍﺳﻤﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﻋﺒﻮﺭ ﮐﻨﺪ ﺑﺎﯾﺪ پﺮﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﺎﺝ بدهد.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ پﺮﻓﺴﻮﺭ ﻣﻮﺳﯿﻮﻧﺪ ﻭ ﻗﻠﺐ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺭﻭ ﺍﺧﺘﺮﺍﻉ ﻣﯿﮑﻨﻪ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﻗﯿﺼﺮ ﺍﻣﯿﻦ پﻮﺭ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺍﺳﻌﺪ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ ﻓﺎﺗﺢ ﺗﻬﺮﺍﻥ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﯾﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﺑﺮﻭﺟﺮﺩی.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ پﺮﻓﺴﻮﺭ ﮐﺮﻡ ﺯﺍﺩﻩ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺭﯾﺎﺿﯽ. ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﮐﺎﻣﺮﺍﻧﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎﺭﻭﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﺨﺘﺮﻉ قرنیه چشم مصنوعی.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ پﺮﻓﺴﻮﺭ ﺑﺎﻫﺮ ﻣﻐﺰ ﺳﻮﻡ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺟﻬﺎﻥ.
ﯾﻪ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ پﺮﻓﺴﻮﺭ ﺟﻌﻔﺮ ﺷﻬﯿﺪﯼ...
ﻭ....
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﺎ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ﺳﻮﮊﻩ ﯼ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﻥ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ،،،،
ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﺑﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﻪ ﺩﺭ ﻫﺮ پﻮﺷﺶ، ﻗﻮﻣﯿﺖ ﻭ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﻢ...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 11:14
+7
melika
melika
شما آقا پسری که ابروهاتو ور میداری که خوشگل بشی، فقط با یه ابرو ورداشتن که خوشگل نمیشی، باید رژ بزنی، دامنم بپوشی که ناز بشی!
آخرین ویرایش توسط melika19 در [1392/10/19 - 11:58]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 23:35
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 17:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

.دلم میخواست ﻳﻪ ﻣﺮﺩ ﭘﺸﻤﺎﻟﻮ ﻭ ﺍﺧﻤﻮ ﻭ ﻏﻴﺮﺗﻰ داشتم

ﻭﻗﺘﻰ ﻣﻴومد ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻨﻢ ﺑﻠﺮﺯﻩ

ﺑﮕﻪ: ﺯﺯﺯﺯﺯﺯﺯﻥ ﺍﻭﻥ ﮐﻤﺮﺑﻨﺪﻣﻮ ﺑﺮﺩﺍر ﺑﻴﺎﺭ

ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ: ﺑﻴﺎ ﻋﺎﻗﺎ ﺑﺰﻥ ﺷﻮﻣﺎ ﻧﺰﻧﻰ ﮐﻰ ﺑﺰﻧﻪ !

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ :ﭘﺎﺷﻮ ﺑﻴﺎﻭﺭ ﺩﻟﻤﻮﻥ ﺿﻌﻴﻔﻪ ﺷﻮﻣﺎ ﺗﺎﺝ ﺳﺮ ﻣﺎﻳﻲ ...

ﻭ ﺑﻌﺪ ﻣﺎﭼﻤﻮﻥﮐﻨﻪ

ﻭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻧﻤﻴﺸﻪ :|

دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 17:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﻣﺮﺿﯽ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﭘﺎﻫﺎﺷﻮ ﻣﯿﭽﺴﺒﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﯾﺎ ﺷﻮﻓﺎﮊ ﺗﺎ ﺑﺴﻮﺯﻩ ﺑﻌﺪ ﯾﻬﻮ ﺑﮑﺸﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﺎ ﺧﻮﺏ ﺑﺸﻪ ﺑﻌﺪ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻪ |:
داریم از این مریضا یا من تنهام.. ؟؟

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:22
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ