یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به مامانه میگم اگه من بمیرم یه عکس از خودم ندارم بزارم تو آگهی ترحیمم...

میگه
.
.
.
.
.
.
اون ع[!] هست که رو الاغی..؟

اون و میزارم...

زیرشم مینویسم بالایی به رحمت خدا رفته..یه وقت اون خره رو با تو اشتباه نگیرن

من:|

الاغ :(

تشابه اسمی :|

تشابه وجهی :|

کانون نگه داری از کودکان سر راهی :|

دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:11
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایا شما هم برای خوردن نان زیر کباب با خانواده دعوا میکنید؟؟

ایا همیشه حسرت خوردن ته دیگ ماکارانی را دارید؟؟

ایا مادر شما هم سیب زمینی های سرخ شده را از شما پنهان میکند؟؟؟

ایا همیشه برای پر کردن پارچ و خوردن ساقه کاهو با خانواده درگیرید؟؟

.

.

.

.

.

غصه نخورید به جان خودت ما هم همینجوریم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻟﻴﻼ ﻓﺮﻭﻫﺮﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻻ ﺁﻫﻨﮓ ﻋﺎﺭﻓﺎﻧﻪ ﻣﻴﺨﻮﻧﻴﯽ...

ﻣﺎ ﺍﺭﺍﺩﺕ ﺩﺍﺭﯾﻤﺎﺍﺍ ﻭﻟﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﻴﮑﻨﯽ ﻣﺎ

ﻳﺎﺩﻣﻮﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻭﺭ ﻣﻴﻠﺮﺯﻭﻧﺪﯼ ﻣﻴﺮﻓﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﻭﺭ،

ﻣﻴﮕﻔﺘﯽ ﺟﻮﻧﯽ ﺟﻮﻧﻢ ﺑﻴﺎ ﺩﺭﺩﺕ ﺑﻪ ﺟﻮﻧﻢ !... ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺷﯿﺮﺍﺯ
.
.
.
ﻫﺎ = ﺧُﺐ
ﻫﺎ = ﺑﻠﻪ
ﻫﺎ = ﭼﯿﭽﯽ ﻣﯿﮕﯽ ؟
... ﻫﺎ = ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺩﺗﯽ !!
ﻫﺎ ﻫﺎ = ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺣﺮﻑ
ﻫﺎ = ﭘﺴﻨﺪﯾﺪﻥ
ﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ = ﺑﯿﺸﯿﻦ ﺗﺎ ﺑﯿﺎﻡ !
ﻫﺎﺁ = ﺷﺎﺥ ﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﮐﺸﯿﺪﻥ
ﻫﺎﺍ = ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ
ﻫﺎ ؟ = ﺗﻌﺠﺐ
_________
اما با این حال شیرازیا شیرین هستن
دوسشون داریم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 14:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

داستانی واقعی!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ
ﮔﺸﻨﻢﺷﺪ ﺭﻓﺘﻢ،
ﺩﯾﺪﻡ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺧﺎﻟﯿﻪ ﺑﻌﺪ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﺎﺭﻭ ﮔﺸﺘﻢ
ﻫﯿﭽﯽ
ﮔﯿﺮ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻡ ﻓﻘﻂ ﺗﻮﺵ ﯼ ﺳﺮﯼ ﻗﻮﻃﯽ
ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ
ﻣﺎﮊﯾﮏ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﻣﺎﯾﻊ
ﻇﺮﻑﺷﻮﯾﯽ،
ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﺗﺎﯾﺪ، ﻧﺨﻮﺭﺩﯼ ﭘﻮﺭ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﯾﯽ .....
ﺧﻼﺻﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺘﻢ:
ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﯾﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﭼﯿﮑﺎﺭ
ﮐﻨﻢ.....
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻔﺘﺶ : ﺩﺭ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﻋﻼﻣﺖ
ﻣﺮﮒ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻮﺵ ﺁﺟﯿﻞ ﻫﺴﺖ، ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ
ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﺮﮒ ﻣﻮﺵ
ﺗﻮﺵ ﮔﺰ ،
ﺍﻭﻧﮑﯿﻪ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻣﺎﯾﻊ
ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺗﻮﺵ ﮔﺮﺩﻭ.....
ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﭼﺮﺍ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ
ﺑﺎ ﻣﻦ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺁﺧﻪ....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 11:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




بعضی وقتا عاشق یه آدمایی میشی که واقعا ارزششو ندارن..
ولی تو دیوانه وار دوسشون داری.!


دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره تو فیس ب و ک نوشته فقط به خاطر تو دارم میرم ، دختره نوشته بخاطر من یا خواهرم ؟
اون یکی دختره هم اومده نوشته : خره ، با من بود ؟!!
طبق آخرین امار ، اینا همچنان با هم درگیرن که به خاطر کی بوده !
6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




لازم است گاهی تلفن را برداری، شماره کسی را که مدتها باش قهر بودی را بگیری گوشی را که برداشت، فحش بدهی، مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید …!شوخی كه نداریم:))




دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:46
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ