یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به دو دلیل اجازه نمیدم مخاطب خاصم به آیفون فایوم دست بزنه :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یک اینکه من آیفون فایو ندارم !
دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !

دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 10:33
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوست داشتن تو لیاقت نمیخواد ...
اعصاب میخواد که من ندارم!
برو خدا روزی تو جای دیگه حواله کنه ! :)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 21:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 20:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 20:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه وقتایی هست ...

نه "گریه كردن" آرومت میكنه ..

نه "نفس عمیق" ...

نه "یه لیوان آبـــ سرد"...

نه "داد زدن" ...

یه وقتاییــــ هست كهـــ

فقط

نیاز داریـــ ،


بـــــــــمــــــــــیــــــــــــرِی ...

همینــ ..!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 20:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 20:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیدا کردن کارت شارژ ایرانسل تو جیب مرد متاهلی که
خط همراه اول داره ؛ حکمش برای زنش مثل داشتن
ده کیلو تریاکه تو ماشین یه قاچاقچی
چیزی در حد اعدام در ملا عام
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 20:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:56
+2
ali23
ali23
مورد داشتیم خارجیه به مخاطب خاصش گفته:i love u (دوستت دارم)
مخاصب خاصشم برگشته بهش گفته:i love me too (منم خودمو دوست دارم)
اصن لامصب عشقا پوشالى شدن...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:53
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:44
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ