♥ نگار ♥
به دو دلیل اجازه نمیدم مخاطب خاصم به آیفون فایوم دست بزنه :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یک اینکه من آیفون فایو ندارم !
دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یک اینکه من آیفون فایو ندارم !
دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !










