یافتن پست: #دار

ali23
ali23
- ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺩﺍﺭﯼ؟
++ ﺑﻠﻪ
- ﯾﺎﻫﻮ ﭼﯽ؟
++ ﺁﺭﻩ
- ﻧﯿﻢ ﺑﺎﺯ؟
++ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺭﻡ
- ﺗﻮﻭﯾﺘﺮ؟
++ ﺑﻠﻪ
- ﺍﺳﮑﺎﯾﭗ ﭼﻄﻮﺭ؟
++ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺭﻡ
- ﻭﺍﯾﺒﺮ؟
++ ﺍﻭﻫﻮﻡ
- ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﮔﺮﺍﻡ؟
++ ﺑﻌﻠﻪ
- ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﯽ؟
ﻧﻪ ﻭﺍﻻ. ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ ﻟﯿﻨﮑﺸﻮ ﻭﺍﺳﻢ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﯽ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشت مثلا:

۱- فرستادن ۲- میخوای بفرستی؟ ۳- بفرستم؟ ۴- دارم میفرستما! ۵- پشیمون نیستی؟ ۶- بازم فکر کن! ۷- بفرستم؟ ۸- دیگه دارم میفرستما! ۹- فرستادم! ۱۰- فرستاده شد

اگه این گزینه ها بود حداقل آدم اشتباه اس نمیداد
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:27
+3
ali23
ali23
پسره از پدرش پرسیده:بابا! اگه یه نفر که خیلی دوستش داری یه کار بدی بکنه، من چی کار باید بکنم؟

پدر جواب داد: باید بهش بگی این کار خوبی نیست. این کارو نکن!

پرسید: اگه روم نشه بهش بگم چی؟

جواب داد: خب روی یه تیکه کاغذ بنویس بذار توی جیبش.

صبح که مرد برای رفتن به اداره آماده میشد، در جیب کتش کاغذی پیدا کرد که روش نوشته بود بابا سلام. سیگار کشیدن کار خوبی نیست. لطفاً این کار رو نکن!

پدر اشک در چشمانش جمع شد و روی کاغذ نوشت:

گه خوریش به تو نیومده بچه ک و ن ی. و آن را روی میز گذاشت و رفت....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:19
+3
ali23
ali23
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ :

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﻨﻮ ۶ ﻣﺎﻫﻪ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣُﺮﺩ ...

ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺩﺍﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﯾﻪ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﻩ

ﻣﻨﻪ !
.
.
.
.
ﯾﮑﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﻣﺸﮑﻮﮎ ﻧﻤﯿﺰﻧﻪ !!!؟
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه فرمول اختراع کنن برا محاسبه‌ی مقدار نیرویی که باید به تخمه ژاپنی وارد کرد تا بشکنه ولی خُرد نشه .. :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.ﻣﻦ ﻫﻨوز
ﮔﺎﻫﯽ
.
ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺧﻮﺍﺏ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ
ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﺻﺪﺍﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ

ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ
"ﺗﻮ" ﺭﺍ...
.
.
.
ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:42
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ