یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻢ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻡ ﮐﻨﺎﺭ!

ﺗﻤﺎﻡ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺭﺍ !

ﺩﺳﺘﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ . . . .... .

ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ . . . . .

ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ . . . .

ﻫﻤﻪ ﺭﺍ . . . . .

ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺧﻮﺍﻫﺶ . . .

ﻟﻄﻔﯽ ﮐﻦﻭ ﺩﻫﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪ ﻭ

ﻧﮕﻮ ﻗﺴﻤﺖ ﻧﺒﻮﺩ!

ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﺁﻧﭽﻪ ﻧﺒﻮﺩ

" ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺗﻮ " ﺑﻮﺩ. . .

دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوستت دارم هایت را به کسی نگو…



نــــــــــگه دار برای خــــــــــــــــــــودم



مــــــــــــــــــــن جــــــــــــــــــــانم را



برای شنیـــدنش کنار گذاشته ام ….

دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من دلگیر شدم...................تو دلت گیر شد
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺧﻮﺩﮐﺎﺭﺗﻮ ﮔﻢ ﮐﻨﯽ = ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ = ﺟﺰﻭﻩ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺟﺰﻭﻩ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ = ﺩﺭﺱ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﻧﯽ

ﺩﺭﺱ ﻧﺨﻮﻧﯽ = ﭘﺎﺱ ﻧﻤﯿﺸﯽ

ﭘﺎﺱ ﻧﺸﯽ = ﻣﺪﺭﮎ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﯼ

ﻣﺪﺭﮎ ﻧﮕﯿﺮﯼ = ﮐﺎﺭ ﮔﯿﺮﺕ ﻧﻤﯿﺎﺩ

ﮐﺎﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ = ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ = ﻏﺬﺍ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﻏﺬﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ = ﻻﻏﺮ ﻣﺮﺩﻧﯽ ﻣﯿﺸﯽ

ﻻﻏﺮﻣﺮﺩﻧﯽ ﺑﺸﯽ = ﺯﺷﺖ ﻣﯿﺸﯽ

ﺯﺷﺖ ﺑﺸﯽ = ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻧﻤﯿﺸﻦ

ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻧﺸﻦ = ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﮑﻨﯽ = ﺑﭽﻪ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺑﭽﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ = ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ

ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﯽ = ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﻣﯿﺸﯽ

ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﺑﺸﯽ = ﻣﺮﯾﺾ ﻣﯿﺸﯽ

ﻣﺮﯾﺾ ﺑﺸﯽ = ﻣﯿﻤﯿﺮی

ﭘﺲ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭﺗﻮ ﮔﻢ ﻧﮑﻦ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ !!…

دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بزنتت، نامبرده الان روی شن های سواحل جزایر قناری داره آفتاب می گیره،
فکر کنم سوءتفاهم شده به خدا!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یكى ازتفریحات سالمم اینه كه وقتى ازجلو بانك ها رد میشم میرم تو نوبت میگیرم میام بیرون
اینجورى اونایى كه بعدمن میرن بانك ومیبینن ى شماره خونده شد اما كسى نرفت دم باجه كلى ذوق میكنن
من كه به خودم امیدى ندارم شماچطور؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز برای اولین بار دیدم تو ماشین عروس دو تا دختر نشسته بودن بعد از کلی دقت فهمیدم اونی که کلیپس نداره مردست !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو کتابای ادبیات شاعر از موی زلف و لعل لب وخال معشوق میگه بازم معلم میگه منظور عشق الهیه!!!! دارم سعی میکنم قانع شم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:09
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ