غلامم تاج سری
من هیچی شارِژ ندارم یکی برا من شارژ میخره 2000تومنی لدفا
خخخخخخخخ امیر علی دهنت سرویس دادا بحث جدیها
منم جدی گفتم شارژ ندارم
پس ی میس کال بزار خدا خودش بهت میزنگه
akhey...HEYVONIAAAAAAAAA....
5تا چیز زیادیه بنظر شماااااااا؟؟؟همچین میگه 5تاااااااا انگار گفتیم 1000تا....والا
الان ما که یه کوچولو از 5 تا بیشتر داریم چی میشه قضیمون؟
غلامم تاج سری
1392/10/11 - 19:29من هیچی شارِژ ندارم یکی برا من شارژ میخره 2000تومنی لدفا
1392/10/12 - 09:08
خخخخخخخخ امیر علی دهنت سرویس دادا بحث جدیها
1392/10/12 - 12:39منم جدی گفتم شارژ ندارم
1392/10/12 - 14:23پس ی میس کال بزار خدا خودش بهت میزنگه
1392/10/12 - 15:52