یافتن پست: #دار

xroyal54
xroyal54
ﭼﻘـﺪ ﺍﺷﺘـﺒﺎﻩ ﻣﻴـﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﺎﻳﻲ ﮐﻪ
ﻣﻴـﮕﻦ :ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﻗﺪ ﺑﻠـﻨﺪ ﺑﺎﺷﻪ ،
ﭼﺸـﻢُ ﺍﺑﺮﻭ ﻣﺸـﮑﻲ ﺑﺎﺷﻪ ،
ﺗﻪ ﺭﻳـﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ...
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﻴـﮕﻢ :
ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﻏــﺮﻭﺭﺵ ، ﻣﻬـﺮﺑﻮﻥ
ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﻟﺠـﺒﺎﺯﻳﺎﺵ ، ﻭﻓـﺎﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﺧﺴـﺘﮕﻴﺎﺵ ، ﺻﺒـﻮﺭ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﺳﺨـﺘﻴﺎﺵ ، ﻋﺎﺷـﻖ ﺑﺎﺷﻪ
ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﻣـُـﺤﮑﻢ ﺑﺎﺷﻪ ... ﺑﺎﻳﺪ " ﺗﮑــــﻴــﻪ
ﮔﺎﻩ " ﺑﺎﺷﻪ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:24
+10
melika
melika


اگــــــر نمــــــی دانــــــی ، از مــــــن بپــــــرس
اگــــــر قبــــــول نــــــداری ، بــــــا مــــــن بحــــــث کــــــن
اگــــــر دوســــــت نــــــداری ، بــــــه مــــــن بــــــگــــــو
امــــــا هــــــیــــــچ وقــــــت در مــــــورد مــــــن
یــــــک طــــــرفــــــه بــــــه قــــــاضــــــی نــــــرو
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:50
+7
محمد
محمد
یه بیماری هم هست که وقتی یه پیامک خنده دارو برای کسی میخونی اول میگه کی فرستاده؟
بعد میخنده!
اینا رو ولشون کنین خودشون خوب میشن :)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:50
+5
محمد
محمد
دلـــــــــــــــــم گرفته ب اندازه سرمایــــــــــــ زمستون . ب اتیش تابستـــــــــــون. ب زیبایی برگ ریزان پاییز . تمامی ندارد فقط از فصلی ب فصلیــــــــــــــــ دیگـــــــــــــــرمیرونـــــــــــــــــد
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:29
+4
محمد
محمد
یکی بود هنوزم هست
یکیو دوست داشتم هنوزم دوستش دارم
آهای همون یکی ، هنوزم تکی !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:25
+3
melika
melika
همیشه نمی شود خود را زد
به بی خیالی و گفت:
تنها آمده ام؛تنها می روم...
یک وقت هایی!
شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای؛
کم می آوری...
دل وامانده ات یک نفر را می خواهد!
که در نهایت تنفر
عاشقانه دوستش داری...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بالاخره یه روز صبح پیکر پاک و مطهرم رو در حالی که سیم هندزفری دور گردنم پیچیده رو ورمیدارن میبرن سردخونه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 20:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینی این 'موفق باشید ' هایی که آخر برگه های امتحانی مینویسن...
اینا از ۱۰۰تا فُشَم واسه آدم بدتره...
اصن تابلو ِ دارن مسخرمون میکنن...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 20:35
+4
be to che???!!
be to che???!!

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmm
..
11 دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 19:17
+3
PEGAH
PEGAH
.
.
.







مردمی را که "آب قنات" ندارند




به جست و جوی "آب حیات" در پی اسکندر روانه کردن




و




قصه خضر بر گوششان خواندن




شیطنت بدی است.




آنها که "عشق" را در زندگی خلق،جانشین "نان" میکنند؛




فریبکارانند




که نام فریبشان را "زهد" گذاشته اند.











حرفهایی برای نگفتن(گزیده اشعار دکتر علی شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 14:35
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ