Neda-Banoo
ماکه قراره پروانه شیم بزار دنیا تا میخاد پیله کنه...
Neda-Banoo
الهی باخاطری خسته دل ب کرم تو بسته دست از اساتید شسته ودرانتظارنمرات نشسته ام پاس شوندکریمی پاس نشونحکیمی نیفتم شاکرم بیفتم صابرم نه پای گریز از امتحان دارم نه زبان ستیزبااستاد الهی دانشجورا چه شاید واز اوچه باید؟دستم بگیر یا ارحم راحمین
mohammadsh91
تمام دارای من دوسکه محبت است یکیش برای شمادوستان !دیگری هم صدقه برای سلامتی شما دوستان
♥ نگار ♥
خدایا شر این امتحانارو کم کن از سر ما
الهی آمین
پروانه نشده مارو میندازه تو اب جوش ازمون ابریشم میگیره


1392/10/13 - 17:26فدا سرت.زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیس.
1392/10/13 - 17:28چی داره این دنیا ک بخایم بمونیم توش
همین نفسم که میگی گیر کرده تو گلو...
1392/10/13 - 17:31نه میر بیرون.نه میاد تو.............
ولی به قول خودت فدا سرت.........