یافتن پست: #دار

Neda-Banoo
Neda-Banoo
ماکه قراره پروانه شیم بزار دنیا تا میخاد پیله کنه...
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:19
+7
Neda-Banoo
Neda-Banoo
در Lyrics
آدَمَک سَلام , کُجایِ قِصّه ای / آهَنَم الان , دوراهِه زِندگیم // از وَقتی رفَتی مَن دارَم لا ، * فیلتِرا * میخوابَم / اَلحَق که سَختی مَشتی ، مَن یِه خورده بی اِرادِه ام // یِه بی اراده اَما سِزامو دادَم .......
آخرین ویرایش توسط neda74 در [1392/10/13 - 17:26]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:13
+8
Neda-Banoo
Neda-Banoo
الهی باخاطری خسته دل ب کرم تو بسته دست از اساتید شسته ودرانتظارنمرات نشسته ام پاس شوندکریمی پاس نشونحکیمی نیفتم شاکرم بیفتم صابرم نه پای گریز از امتحان دارم نه زبان ستیزبااستاد الهی دانشجورا چه شاید واز اوچه باید؟دستم بگیر یا ارحم راحمین
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:12
+7
melika
melika

نوشت “قم حا ” …
همه به او خندیــــــــــــــــدند!!
گریــــــــــــــــــــــ ست …
گفت به “غم ها ” یم نخندید…
که هر جور نوشته شود درد دارد!!
از ته به سر بخوان
تا مــــــــنِ آن روزها را بشناسی…!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 16:44
+8
mohammadsh91
mohammadsh91
تمام دارای من دوسکه محبت است یکیش برای شمادوستان !دیگری هم صدقه برای سلامتی شما دوستان
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 14:58
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا شر این امتحانارو کم کن از سر ما
الهی آمین
10 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 14:36
+5
xroyal54
xroyal54
وقتی یه زن بهت گیر میده
ازت جواب میخواد
حسودیش کلافت کرده
خوشحال باش !!
چون عاشقته
داره واسه داشتنت می جنگه
اما وای به حال روزی که
ساکت شه
اوج گیردادنش بشه یه کلمه :
هر جور راحتی
یعنی دل کنده
یعنی احساسِ خطر
موافقیـــــــد ؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 23:54
+8
xroyal54
xroyal54
تفاوت دانشگا قبول شدن دخترا و پسرا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دختر اولی: آخ جون بلاخره دانشگا قبول شدم
دختر دومی: مبارک باشه محیطش چجوریه سطح آموزشیش بالاست؟
دختر اولی: آره خیلی خوبه سطحشم خیلی بالاست از لحاظ اموزش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا پسرا
پسر اولی: آخ جون بلاخره دانشگاه قبول شدم
پسر دومی: مبارک باشه دخترم داره؟
پسر اولی: اوف بیا ببین چه دافایی داره حاجی ، اصن هتله لامصب :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 23:49
+8
xroyal54
xroyal54
وقتی واقعیت ها ,
آدم را فریب بدهند چه کار می شود کرد ؟
روزگاریست که حقیقت هم لباسی از دروغ بر تن کرده است
و راست راست توی خیابان راه می رود
عشق نشسته است کنار خیابان ,
کلاهی کشیده بر سر و دارد گدایی می کند
و مرگ ,
در قالب دخترکی زیبا ,
گلهای رز زرد می فروشد
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 23:25
+7
محمد
محمد
لعنت به کفش هایت...
که با ان به دیدار کسی می روی که
من نیستم...
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 22:44
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ