یکی از فانتزیام اینه که وقتی عشقم دراز کشیده یه دفعه بپرم بالشو بذار جلو دهنش . . . بعد وقتی دیگه داره خفه میشه بالشو بر دارم بهش نفس مصنوعی بدم . بعدم یه عمر منت سرش بذارم که زندگیتو مدیون منی ))
خوش اومدی حمیدرضا جونم
جشن تموم نشده که
بازم جشن میگیریم
خواهرا برادرا
ددددددددددددددددددددددسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
امییییییییییییییییید جهان
هل دان دان دان دان
دست
دستا شله
1392/10/14 - 08:54
نه مثه اینکه مجلس بی ریاست........
بدون دست از دنیا نری.کف سوم بلندتر بزن.
اقایون دست ...خانوما رقص........
حالا برعکس....
خانوما دست .......اقایون رقص.........
یکی منو بگیره .ابرو بابام رفت...........
آیا میدانستید بیدار کردن سه فروند دانشجوی ایرانی که تصمیم گرفته اند ساعت ۸ بیدار شوند حتی یک ثانیه قبل از ساعت ۸ از شکافتن ۷۵۴ گرم هسته اورانیوم مشکل تر است؟ و ایا میدانستید قبل از ساعت ۸ برای انان هیچ تفاوتی با بعد از ۸ نمیکند؟؟؟!!!
ناراحت نباش/اگه پای عشقت هدر رفتی سوختی پاش./اگه دلت پر حرفه لباتو به هم دوختی داش./ناراحتی نداره مشتی./درخته پیرباغچم حتی داره نفس میکشه به امید دیدنه بهار بعدی