یافتن پست: #دار

mohsen.f
mohsen.f
در CARLO
يكي ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﻧﺎﺳﺎﻟﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :

.

.

.

.

.

.

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺷﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭘﯿﭻ ﻭ ﻣﻬﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺒﺮﻡ
ﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﯿﻢ ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ که ﺍﺻﻮﻻ ﺁﺩﻡ ترسوییه
ﻣﯿﮕﻢ :ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/14 - 00:43
+3
xroyal54
xroyal54

مـاﻣـﺎﻥ ﮐه ﺷــــﺪﻡ

ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺴﺮﻡ ﯾﻪ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻣﯿﺨﺮﻡ ﻭ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ:

ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺧﻮﺏ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﮐﻨﻪ ﺟﺎﯾﯿﺰﺵ ﻣﺎﺷﯿﻨه .. !

ﺑﻬﺶ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﻣﺴﺆﻝ ﻋﺮﻭﺳﮑﯿﻪ که ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺎﺣﺒﺶ

ﺷﺪﻩ

ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺻﺎﺣﺐ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﺷﻪ....

ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﻣﺴﺆﻝ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑش باﺷﻪ،

به پای انتخابش بمونه...

ﺁﺧﻪ ﺩﻭست ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﺑﺸﻪ!!!

ﺍﮔﻪ مثلﺗﻮ ﺑﺰﺭﮒ بشه ﻫﻤﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺨﺮﻩ،

ﺍﻭﻥ ﻭﻗﺖ ﻣﻨﺘﻈﺮﻩ ﺟﺎﯾﯿﺰﺵ ﯾﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﻋﺮﻭﺳک باشه

که ﯾﮑﯽ براش ﺑﺨﻨﺪﻩ ،،،

ﯾﮑﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻪ ،،،

ﯾﮑﯽ برقصه ،،،

یکی... !!!...

ﻭ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﻠﺪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﺯﺵ ﻣﻮﺍﻇﺒﺖ ﮐﻨﻪ!

ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩ ﺳﺮ ﻗﻮﻟﺶ ﺑﻤﻮﻧﻪ،،

ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﺎ ﯾﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﻧﮑﻨﻪ ﯾﺎ ﺗﺮﺳﻮ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻭ ﺟﺎ نزنه ...

ﺧﻼﺻﻪ ﺑﻬﺶ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﻪ√

ﻧﻪ ﻧﺎﻣـــــــــﺮﺩ !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 21:35
+8
محمد
محمد
هیچ لذتی اندازه ی این که یه بچه ی کوچولو دستشو دراز کنه طرفت که یعنی بقلم کنی نیس و حال نمیده!!! اصن یه لذت عجیبی داره!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 21:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ممنونم از لایک
کامنت و پستای قشنگتون و اینکه تحمل کردید منو
دوستتون دارم هواااااااارتا
شبتون قشنگ دوستای گلم{-49-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 20:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

استادی رو بــه ســوى جهنم مى بردند…
از ترس فریاد مى کشید…
چرا خدایاااااااا…
مگه من چی کار کردم ؟!؟؟
یکى از فرشته ها گفت عجبااااااااا
روتو برم! اون همه نمره 0 و حذف و …
استاد : مزخرف میگی چه مدرکی دارین آخه ؟؟؟؟
فرشته لبخندى زد…
و به اذن خدا عمه استاد به سخن درآمد.!!!
فرا رسیدن ایام امتحانات تسلیت باد

دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 19:44
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینقد سطح آرزوهامو اوردم پایین به نفت رسیدم فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 19:23
+2
korosh
korosh
5 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 19:20
+5
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 19:17
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا خدا مردها را آفرید؟

1. هدف خاصی نبود

2. گِل اضافه مونده بود

3. نسخه آزمایشی بود

4. اصلا کار خدا نبود
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 19:15
+2
be to che???!!
be to che???!!
{-14-}{-14-}{-14-}{-14-}{-14-}
{-14-} alan 7 nafar onlinan 1ki beman bege ina daran chikar mikonan ke postario lik nemikonan....!!!!!!!!!!!{-30-}
6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 19:11
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ