یافتن پست: #دار

melika
melika
تو دست در دست دیگری. . .

من در حال نوازشِ دلی که سخت گرفته است از تو . . .

مدام بر او تکرار می کنم که ،

نترس تنهای من . . . !

آن دستها به هیچ کس وفا ندارند
. . .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 22:15
+5
melika
melika


من ساده بودم که


فکر میکردم قلبت را


فقط به من داده ای


نمیدانستم


چند کپی هم


دیگران دارند.!!!!


 

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 22:06
+6
mohsen
mohsen
چهارشنبه بهترین روزم بود! :-)
چون داشتم از دانشگاه برمیگشتم، اومدم سوار مینیبوس بشم ک یهووووو...
دیدم کسی ک دوسش دارم نشسته...
تا خوده خاوران کلی حرف زدیم و خندیدیم...
جاتوووون خالی!
دلتونم بسووووزه! :-P
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 17:58 توسط Mobile
+8
AmirAli
AmirAli
7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 16:00
+7
melika
melika

 


تعریف مراقب :
موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم و گوش و باقی حواس را هم دارد !
سیستمی که نقش دزدگیرمنازل را سر جلسه ایفا میکند !
گالری ضدحال ! موجودی که روی سینه اش نوشته شده : من مراقبم،شما چطور!؟
یک نوع تله موش زنده
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 15:19
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی وقت هاهست ک دوس داری یکی کنارت باشه...
محکم بغلت کنه... بذاره اشک بریزی تا سبک شی...
بعد اروم توگوشت بگه:
دیوونه چته... من ک باهاتم...
بعد توهم بش بگی تو خر کی باشی... :)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:04
+8
ramak amjad
ramak amjad
یادش بخیر....

یادش بخیر، بچگی و آدمهایی که رو ترکبند دوچرخه شان جعبه ای می بستند، سوت زنان
مسیر رو طی می کردند ،آنقدر شاد بودند که انگار همه چیز دارند ............اما حالا چی؟
تو ماشین مدلنیگ نشسته اند و پشت چراغ قرمز بیدار ،خوابیده اند. راستی چرا مردم
دارنده بی سوت شدند؟دلم تنگه برا یه سوت بی قیدی................
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:51
+7
be to che???!!
be to che???!!
5 دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:41
+6
ramak amjad
ramak amjad
یادش بخیر.....

یادش بخیر،کودکی ویک کرسی و خوابیدن همه با هم،پدرو مادر،برادر،خواهر، در چهار گوشه کرسی.
شنیدن صدای نفسهای خسته پدر که گویی ناله میکرد و دستهای مادر که ازرخت شستن پیر شده بود،
اما با آرامش به خواب میرفتند با خنده ای به لب.
صدای باران و پارس سگ در پشت پنجره تاریکت و بازی سایه شاخه درخت در شبی وهم انگیز،با نگاهی به
دیگران اطمینان به قلبت میدوید........اما حالا چه؟
هر کسی اتاقی دارد پر از قاب عکس که هرکدامشان با فاصله اندکی پشت دیوار اتاقت خوابیدند،روی تخت
شیک و راحت و بخاری آبی سوز ،اما احساس میکنی یه چیز کم داری؟ چرا با این همه راحتی شاد نیستی
و اطمینان...................................؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:05
+6
xroyal54
xroyal54
تنگ است دلم، حال و هوایی دارد،
در غربت شهر غم؛ نوایی دارد،
کی میرسد آن روز که با هم گوییم:
ایوان حسن (ع) عجب صفایی دارد!
تنگ است دلم، میل رهایی دارد،
با یاد حسن (ع) چه کربلایی دارد،
تردید نکن؛ تصورش هم زیباست:
ایوان حسن (ع) عجب صفایی دارد!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:55
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ