یافتن پست: #دار

mohsen.f
mohsen.f
در CARLO

██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
...██████@
...██████@
....██████@...
.....██████@
.......██████@
........██████@
´´´´████████
´´`´███▒▒▒▒███
´´´███▒●▒▒●▒██
´´´███▒▒▒▒▒▒██
´´´███▒▒﹏▒██
´´██████▒▒███
´██████▒▒▒▒███
██████▒▒▒▒▒▒███
´´▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´´▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´.▒▒▒´´▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´.▒▒´´´´▓▓▓▓▓▓▓▒
..▒▒.´´´´▓▓▓▓▓▓▓
´▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
´´´´´´´███████
´´´´´´████████
´´´´´█████████
´´´´██████████
´´´´██████████
´´´´´█████████
´´´´´█████████
´´´´´´████████
________▒▒▒▒▒
_________▒▒▒▒
_________▒▒▒▒
________▒▒_▒▒
_______▒▒__▒▒
_____ ▒▒___▒▒
_____▒▒___▒▒
____▒▒____▒▒
___▒▒_____▒▒
_███______▒▒
█_███____███
█__███_ _█_███
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 15:11
+4
NeDa
NeDa
میگمش راسش بوگو دوسُم می داری؟ میگه وُی نه.


میگمش اگر باخوام پا پیش می ذاری؟ میگه وُی نه


میگمش قول و قرار به کس نداری؟ میگه وُی نه


میگمش، نَپَس بیام به خواسِّگاری؟ میگه وُی ها! {-45-}{-37-}{-26-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 00:41
+17
melika
melika

ﺑـﺎ ﺍﯾـﻦ ﻭﺿـﯽ ﮐـﻪ ﺑـﻌـﻀـﯽ ﭘـﺴـﺮﺍ ﭘـﯿـﺶ ﻣـﯿـﺮﻥ ﻓـﮏ ﮐـﻨـﻢ ﻣـﻮﻗـﻊ ﻋـﺮﻭﺳـﯿـﺸـﻮﻥ ﻋـﺮﻭﺱ ﺑـﺎ ﻣـﺎﺷـﯿـﻦ ﻣـﯿـﺎﺩ، ﺍﯾـﻨـﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﺁﺭﺍﯾـﺸـﮕـﺎﻩ ﻭﺭ ﻣـﯿـﺪﺍﺭﻩ ﻣـﯿـﺮﻥ ﺗــﺎﻻﺭ . . .‎!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 23:01
+9
melika
melika
تو توالت عمومی هم آسایش ندارم من !!!روی در نوشته بود :
سمت راستت را نگاه کن سمت راست نگاه می کردی نوشته بود:
سمت چپت را نگاه کن سمت چپ نگاه می کردی نوشته بود
پشت سرت رو نگاه کن پشت سرو نگاه می کردی نوشته بودن:
کارتو بکن چرا اینطرف اونطرفو نگاه می کنی ؟؟
والا با این توالتاشون
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 22:55
+8
melika
melika
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 22:24
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــــن از تــــو هیـچ نـمی خـواهـم ؛

فقـطـ بــه کـسی کـه دوسـتـش داری بگـو :

حـلالـم كنـد کـه هنـوز شـب ها بـا یـاد تــــــــو می خـوابم !!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:48
+7
melika
melika
بابام اومده توی اتاقم
میگه عزیزم شارژ اینترنتت تموم شده؟
میگم نه !
میگه پس چرا داری درس می خونی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:02
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا پسری که پورش زیر پاتِ و ویلا دوبلکس تو الهیه تهران داری و هرشب سولار و باشگاه میری و مهمونی میگیری و مست و پاتیل با در و دافا میری خزرشهر یا دامون ساحلی کیش عشق و صفا و فکر میکنی خیلی شاخی.... و دختر خانومی که دماغت عملیه و لبات پروتـزه و همه جاتُ جراحی کردی و هزار قلم آرایش میکنی و هر شب میری مهمونی و با اون آقا پسر بالاییه دوست شدی و تو هم فکر میکنی خیلی شاخی....!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جفتتون درست فکر میکنید, دارندگی و برازندگی... والا
امیدوارم زندگی خوبی با هم داشته باشید.. واسه ما هم دعا کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:38
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:36
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﭘﯿﺸﺎ ﭘﯿﺶ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﺷﺪﻥ ﺗﻬﺮﺍﻧﯿﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺭﻭ
ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯿﮕﻢ {-33-}
8 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:33
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ