یافتن پست: #دار

alireza
alireza
فراموش نکنید:
کسی که شهامت  شکست خوردن نداره هیچ موقع پیروز  نمیشه//
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 18:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان عزیز هم اكنون باخبر شدیم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در جشن تولد امیر علی
.

.

.

.

.

.

.

به علت مصرف زیاد برف شادی.....

.

.

.

8نفر ناپدید

مدارس ابتدایی تعطیل

و تمامی محورهای تهران مسدود شده اند

و خطر سقوط بهمن بسیار زیاد است.
@amirali1
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 15:32
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آرام باش ،ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم
آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی
بیا در آغوشم ، جایی که همیشه آرزویش را داشتی ، جایی که برایت سرچشمه آرامش است
آغوشم را باز کرده ام برایت ، تشنه ام برای بوسیدن لبهایت
بگذار لبهایت را بر روی لبانم ، حرفی نمیزنم تا سکوت باشد بین من و تو و قلب مهربانت
خیره به چشمان تو ، پلک نمیزنم تا لحظه ای از دست نرود تصویر نگاه زیبای تو
دستم درون دستهایت ، یک لحظه رها نمیشود تا نرود حتی یک ذره از گرمای دستان لطیف تو
محکم فشرده ام تو را در آغوشم ، آرزو میکنم لحظه مرگم همینجا باشد ، همین آغوش مهربانت
چه گرمایی دارد تنت عشق من ، رها نمیکنم تو را تا همیشه باشی در کنار قلب من
قلب تو میتپد و قلب من با تپشهای قلبت شاد است ، هر تپشش فریاد عشق و پر از نیاز است
آرامم ، میدانم اینک کجا هستم ، همانجایی که همیشه آرزویش را داشتم ،همانجایی که انتظارش را میکشیدم و هر زمان خوابش را میدیدم آن خواب برایم یک رویای شیرین بود....
در آغوش عشق ، بی خیال همه چیز ، نه میدانم زمان چگونه میگذرد و نه میدانم در چه حالی ام
تنها میدانم حالم از این بهتر نمیشود ، دنیای من از این عاشقانه تر نمیشود
گرمای هوس نیست این آتش خاموش نشدنی آغوش پاکت
عشق است که اینک من و تو را به این حال و روز انداخته ، عشق است که اینک ما را به عالمی دیگر برده ، عشق است که من و تو را نمیتواند از هم جدا کند هیچگاه
خیلی آرامم ، از اینکه در آغوشمی خوشحالم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 14:57
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 14:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 22:05
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیتلر میگه اگه کسی ۷ ثانیه بت خیره شد دو حالت داره:
یا دوست داره
یا میخواد تو رو بکشه
......من الان سر در گمم.. فرار کنم یا شماره بدم
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزگارمیخندی...؟کمی حرمت نگه دار....مگرنمی بینی سیاه پوش ارزوهایم هستم...!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

همیشه دلم میخواست دوست پسرم بهم خیانت کنه...

عینهو فیلما عکساشو بندازم تو شومینه بسوزه... ولی
.

.

.

.

.

.


چون خونمون شومینه نداریم مجبورم زنگ بزنم فحش بدم قطع کنم! :))))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به خدا گفتم:

وجدانن من چی کم دارم که یه مخاطب خاص ندارم؟؟!


ندا آمد که:


شما دخترا همه چی دارید بنده های من،این پسرا هستند که لیاقت شما ها رو ندارن


دخترا دست جیغ هورا
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ماشین فاز غم گرفته بودم,
عین فیلما سرمو تکیه دادم به شیشه و بیرون رو تماشا میکردم ..
نم بارون میزد به شیشه و کلی فضا رومانتیک شده بود ...
انقدر ماشین افتاد تو چاله چوله ی خیابون و سرم تِپ و تِپ خورد به شیشه که یه طرف کلم قُر شد !
دیدم بخوام ادامه بدم امکان داره ضربه مغزی بشم |:
در کل به این نتیجه رسیدم این اداها به من نیومده, همون چرت و پرت بگم و بخندم خطراتش کمتره :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:42
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ