یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دلت تنگ یک نفر که باشد

تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد
و لحظه ای فراموشش کنی فایده ندارد...
تو دلت تنگ است...
دلت برای همان یک نفر تنگ است...
تا نیاید...
تا نباشد...
تو هنوز دلتنگی

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 14:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این خطو این نشان…
که دلت به هیچکس به اندازه ی من تنگ نخواهد شد..
برای شیطنتام …
برای خندیدنم …
برای نگاه کردنم …
برای حرف زدنم …..برای تمامی لحظه هایی که کنارم داشتی…
دلت برای اینها تنگ خواهد شد…شک ندارم …سلام مرابه روزهای خوشت برسان…
روی خوش غرورت و لجبازیت و ببوس..
حرفهای دردل مانده ی من هم بلند بلند سلام می رسونند.
وعدهی دیدارمان راس ساعت پشیمانی…

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 14:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 14:37
+2
melika
melika


دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم؛بلندگو بگیرم دستم بگم :


راننده پژو حرکت کن!


مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟


ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟


206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟


...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل

3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:27
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 18:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آیا از زندگی خود خسته شده اید ؟؟
آیا دیگر به آخر خط رسیده اید ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچ پیشنهادی واستون ندارم ،!!
خداوکیلی وضع خودم بدتره !!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو این روزا اگه دیدین یه دانشجو نشسته،
یه نگاه به افق می کنه، یه نگاه به گوشیش،
بعد به افق خیره می شه، بعد باز به گوشیش نگاه می کنه،
بعد به افق خیره می شه و تو افق نیست و نابود می شه
بدونین داره با گوشیش معدلش رو حساب می کنه ببینه مشروط میشه یا نه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من میگم درس خوندن اشکال داره شماها میگین نه
بوخودا واسه سلامتی ضرر داره
سرم داره مینفجر میشه
مسئولین رسیدگی کنن
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

- مادر شوهره من دارم؟
یعنی آدم اینقدر خونسرد؟!
نباید بیاد بگرده منو واسه پسرش پیدا کنه؟! :|

والا من به خاطر پسر خودش می گم. وگرنه من که دارم درسمو می خونم! :))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:08
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ