یافتن پست: #دار

محمد
محمد
چه امید عبثی
من چه دارم که تو را در خور؟هیچ
من چه دارم که سزاوار تو؟هیچ
تو همه هستی من،هستی من،تو همه زندگی من هستی.
تو چه داری؟همه چیز
تو چه کم داری؟هیچ...
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 22:06
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حالا جمله زیر رو تکرار کن چند بار :
منوچهر با یه بقچه پر تربچه، توی باغچه، خورد پیازچه!
6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 22:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دو نفر امروز توی خیابون دعواشون شده بود و یه همچین فحشایی به هم میدادن و مردم به جای اینکه جداشون کنن فقط داشتن زمینو گاز میگرفتن

خاک تو سرت برینه !
انگار از وحشی اومده !
بلبل درازی هم میکنی !
هرچی بزرگتر میشه گنده تر میشه !
صداتو برا من داد نزن !
تو نه تربیت داری نه خانوادگی!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 21:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی رفیقی که وقتی سودی واسش نداری,
خبری ازش نیس...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 21:54
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
امتحااااااااااااااااااااااااااااااان دارممممممممممممممممممممم 1شنبههههههههههههههههههه.....{-60-}{-60-}{-60-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 19:40
+5
ali23
ali23
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺷﻤﻦ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﺳﺎﺑﻖ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﺟﺪﻳﺪﺷﻮﻥ

ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﺟﺪﻳﺪ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﺳﺎﺑﻘﺸﻮﻥ
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:54
+9
ali23
ali23
در بیارم ببینی؟
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
تا حالا در ندیدی؟
خونتون در نداره؟
تو غار زندگی میکنی؟
.
.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:49
+6
ali23
ali23
دختر:عزیزم کجایی؟
پسر:وااای خستم دارم میرم اتاقم بخوابم تو کجایی نفس؟
دختر:من تو پارک پشت سرت...دستشو ول کن....!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:47
+5
alireza
alireza

یه سوال؟


چند درصد خوشگلیه

دخترا به ارایششون ربط

داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین ویرایش توسط alireza-3731 در [1392/10/5 - 18:46]
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:43
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یعنی انقدر پستای من بدجورن که الان 5 نفر اینجا هیچکس نه لایک میکنه نه کامنت میذاری نه پست میذاره هیچی به هیچی
خو دیگه پست نمیذرم.تحریم میکنین چرا
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:42
+4
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ