♥ نگار ♥
لامصب چقد شبا هوا .... سرده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هوا داره اینجوری میكنه كه ما دلمون بغل بخواد ... ولی من كه گول هوا رو نمیخورم به جاش 2 تا پتو میندازم روم ... والاااااا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هوا داره اینجوری میكنه كه ما دلمون بغل بخواد ... ولی من كه گول هوا رو نمیخورم به جاش 2 تا پتو میندازم روم ... والاااااا










