زاده شو
چه فرق می کند
در کدام روز و کدام سال
چشمت را به دنیا گشوده باشی
چه فرق می کند گریه ات
در کدامین زمان و کدامین مکان
پیچیده باشد
در گوش این دنیا؟
.
می شود هر روز از نو زاده شد
هر روز لبخندی دوباره به دنیا زد
دور بریز این رسوم کهنه را
بگذار جای گریه
خنده ات نوید بخش زادنت باشند
.
تجربه های نو
تولد های دوباره اند
چه عیب دارد مگر؟
هر روز تجربه ای نو داشته باش
هر روز زاده شو
هر روز بخند
..
چه فرق می کند
در کدام روز و کدام سال
هیچ وقت برای تولد دوباره دیر نیست
.
چه عیب دارد مگر؟
هر روز زاده شو…
اینو چه خشگله............







1392/10/4 - 21:59شبت اروم رفیق

چشمات خوشگل میبیبنه/شبت قشنگ
1392/10/4 - 22:04 ( لايک توسط 1 کاربر )اووووف،لازم نکرده منم دوس داشته باشی!جم مم هم نبند.

1392/10/4 - 23:52sweet dreams