یافتن پست: #دار

AmirAli
AmirAli
عایا از خشکی پوست خود رنج میبرید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

عایا خجالت نمیکشید؟ملت سرطان پوست دارن هیچی نمیگن...
اینم شد درد؟؟؟ ها؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:12
+3
AmirAli
AmirAli
دختره قيافش شبيه واشرسرسيلندروانت پيكانه. .اونوقت كامنت گذاشته:كسى رادوست دارم كه قبل ازاينكه ظاهرزيباوفريبنده ام رابخواهد قلب شكننده ام را دريابد انوقت ظاهر زيبايم كه هيچ دنيا را به زيرگامهايش خواهم ريخت. .يعنى اگه من اين اعتمادبه نفس رو داشتما با مگس كش به اسراييل حمله ميكردم.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:10
+2
AmirAli
AmirAli
یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس می کردیم می کشیدیم رو تخته فکر می کردیم خیلی تمیز شد بعد که تخته خشک می شد می دیدم چه گندی زدیم…! الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 17:28
+8
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
#وقتي ش نداري:d
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 16:40
+5
mohsen
mohsen
ﺁﻟﺰﺍﯾﻤﺮ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﯿﻔﺘﺪ ﮐﻪ...ﺗﻮ ﻣﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 16:38 توسط Mobile
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به خدا گفتم:
وجدانن من چی کم دارم که یه مخاطب خاص ندارم؟؟!
ندا آمد که:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تو همه چی داری بنده من،این پسرا هستند که لیاقت تورو ندارن :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:15
+5
mohsen
mohsen
این جمله وصف حال خودمه!:'(

ﻭﻗﺘﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﺴﻮﺩ ﻣﯿﺸﯽ... ﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﺸﯽ... ﭼﺸﻢ ﺩﯾﺪﻥ ﻧﮕﺎﻫﺎﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺭﯼ... ﭼﺸﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ... ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯾﻮ ﺍﻟﮑﯽ ﺑﻬﺶ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:14 توسط Mobile
+7
mohsen
mohsen
به سلامتی دختری که خنده و شوخی ها و لوس بازی هاش... فقط واسه عشقشه با پسر غریبه شوخی نمیکنه، نمیخنده.. میدونه عشقش اذیت میشه با این کار...
سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده...
به سلامتی پسری که وقتی پلیس گفت :"خانم کی باشن؟ "سرش رو بالا گرفتو گفت :"عشقمه، کجاباید بیام؟ "
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺗﻨﺒﺎﮐﻮﯼ ﺩﻭﺳﯿﺒﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺵ ﺑﺎﺻﺪﺍﻗﺖ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺯﺍ، ﻧﻪ ﺁﺑﻤﯿﻮﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﻧﻮﺷﺘﻪ ١٠٠% ﻃﺒﯿﻌﯽ...! ک
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:07 توسط Mobile
+10
AmirAli
AmirAli
رفتم الکتریکی محلمون گفتم: زنگ درمون خرابه
یاروگفت: برو میام درست میکنم
هرچی منتظر شدم نیومد
رفتم مغازش میگم چرا نیومدی؟
میگه اومدم هر چی زنگ زدم هیچکس درو باز نکرد ...ما با یه همچین کسایی سروکار داریم

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 08:49
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ