AmirAli
دختره قيافش شبيه واشرسرسيلندروانت پيكانه. .اونوقت كامنت گذاشته:كسى رادوست دارم كه قبل ازاينكه ظاهرزيباوفريبنده ام رابخواهد قلب شكننده ام را دريابد انوقت ظاهر زيبايم كه هيچ دنيا را به زيرگامهايش خواهم ريخت. .يعنى اگه من اين اعتمادبه نفس رو داشتما با مگس كش به اسراييل حمله ميكردم.
mohsen
ﺁﻟﺰﺍﯾﻤﺮ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﯿﻔﺘﺪ ﮐﻪ...ﺗﻮ ﻣﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ
mohsen
این جمله وصف حال خودمه!:'(
ﻭﻗﺘﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﺴﻮﺩ ﻣﯿﺸﯽ... ﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﺸﯽ... ﭼﺸﻢ ﺩﯾﺪﻥ ﻧﮕﺎﻫﺎﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺭﯼ... ﭼﺸﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ... ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯾﻮ ﺍﻟﮑﯽ ﺑﻬﺶ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﯼ
mohsen
به سلامتی دختری که خنده و شوخی ها و لوس بازی هاش... فقط واسه عشقشه با پسر غریبه شوخی نمیکنه، نمیخنده.. میدونه عشقش اذیت میشه با این کار...
سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده...
به سلامتی پسری که وقتی پلیس گفت :"خانم کی باشن؟ "سرش رو بالا گرفتو گفت :"عشقمه، کجاباید بیام؟ "
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺗﻨﺒﺎﮐﻮﯼ ﺩﻭﺳﯿﺒﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺵ ﺑﺎﺻﺪﺍﻗﺖ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺯﺍ، ﻧﻪ ﺁﺑﻤﯿﻮﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﻧﻮﺷﺘﻪ ١٠٠% ﻃﺒﯿﻌﯽ...! ک
AmirAli
رفتم الکتریکی محلمون گفتم: زنگ درمون خرابه
یاروگفت: برو میام درست میکنم
هرچی منتظر شدم نیومد
رفتم مغازش میگم چرا نیومدی؟
میگه اومدم هر چی زنگ زدم هیچکس درو باز نکرد ...ما با یه همچین کسایی سروکار داریم