یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




اگر میخواهی در زندگی‌ قدمهای بلند برداری ، بهتره شلوار کردی بپوشی‌ والا =))




دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شـرکـت جـی ال ایـکـس افـتـخـار مـیـکـنـه کـه گـوشـی سـاخـتـه راحـت از جـیـب در مـیـاد دیـگـه نـمـیـدونـه مـا یـه شـلـوار کـردی داریـم تـبـلـت مـیـذاریـم تـوش!

اخـیـرا لـپ تـاپـم تـوش تـسـت کـردیـم بـازم مـثـلـه آب خـوردن در مـیـاد!

آره داداش!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونم جریان چیه هروقت تنهایی قلییون میکشم بهم حال نمیده
دوست دارم یکی باشه با هم بکشیم
بعد وقتی یکی هست با هم میکشیم
دوست ندارم بهش بدم بکشه !!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:40
+4
AmirAli
AmirAli

دختر چیست؟ تلاش بی ثمر پدر ومادر جهت پسر دار شدن ... پسرا نه جیغ نه هورا !! سنگین باشید ماه صفره دو انگشتی !!!پرچم بالاست .هر پسری لایک نکنه پسر نیست شلغمه!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:39
+4
AmirAli
AmirAli
رفتم ميوه فروشى ميوه بخرم
دست كردم اناناس بردارم كه
يه دفعه يه دختره بلند شد جيغ زد

گفت چكار ميكنى كصافط

نگو دختره نشسته بود روى زمين
گوجه فرنگى جمع كنه ،
كليپسش و جاى اناناس اشتباه گرفتم

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:36
+3
AmirAli
AmirAli
ﺩﺭﮔﯿﺮﯼ ﻫﺎﯼ ﺗﻮی ﺫﻫﻨﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﻮﺍﺵ ﯾﻮﺍﺵ ﻣﺴﻠﺤﺎﻧﻪ میشه !
به نظر شما خوب میشم ؟ (O_o)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:35
+3
AmirAli
AmirAli
این دخترایی که تو این هوا ساپورت میپوشن رو خدا ایشالله واسه خونوادشون نگه داره. جهاد میکنن جهاد!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:31
+4
AmirAli
AmirAli
معلم: با وطن جمله بساز
حیف نون: من به حمام رفتم و تنم را شستم
معلم: خنگه منظورم وطن با ط دسته دار بود
حیف نون: خب منم بدنمو با تی دسته دار شستم

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣـــﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘـــﯿﻢ ﺩﺧﺘــــﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﻭﺱ ﭘِـــﺴﺮﺵ ﮔﻔﺘــــﻪ :
ﻣﻦ ﺩﯾــــﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﯾـــﺦ ﻣﯿﺰﻧــــﻢ ﻋــﺸﻘﻢ !
ﭘِــــﺴﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ :
ﻋﺸﻘﻢ ﯾــــﻪ ﭼﻨﺪ ﺩﻗـــﯿـﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺻـــﺐ ﮐﻦ
ﺍﻻﻥ ﮐﺎﭘﺸــﻨﺘـﻮ ﺑـــﺖ ﭘﺲ ﻣﯿــــﺪﻡ:|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
که اگر سکوت کردی، بفهمدکسی باشدکه اگر بهانه‌گیر شدی بفهمدکسی باشدکه اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودنبفهمد به توجهش احتیاج داریبفهمد که درد داریکه زندگی درد داردکه دلگیریبفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده استبفهمد که دلت برای قدم زدن زیرِ بارانبرایِ بوسیدنشبرایِ یك آغوشِ گرم تنگ شده استهمیشه باید کسی باشدهمیشه.....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:15
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ