دختر چیست؟ تلاش بی ثمر پدر ومادر جهت پسر دار شدن ... پسرا نه جیغ نه هورا !! سنگین باشید ماه صفره دو انگشتی !!!پرچم بالاست .هر پسری لایک نکنه پسر نیست شلغمه!!!
که اگر سکوت کردی، بفهمدکسی باشدکه اگر بهانهگیر شدی بفهمدکسی باشدکه اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودنبفهمد به توجهش احتیاج داریبفهمد که درد داریکه زندگی درد داردکه دلگیریبفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده استبفهمد که دلت برای قدم زدن زیرِ بارانبرایِ بوسیدنشبرایِ یك آغوشِ گرم تنگ شده استهمیشه باید کسی باشدهمیشه.....