یافتن پست: #دار

محمد
محمد
ÆΔΦΛØΣ ΞΩ
به زبان باستان نوشتم دوستت دارم
فكر شو بكن! از اون قديما!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 11:18
+3
mohammadsh91
mohammadsh91
انگار داروخانه هم میداند زخم خورده روزگاریم .که همیشه باقیمانده پولمان را چسب زخم میدهد.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 11:08
+3
mitra
mitra
آقا پسری که پورش زیر پاته و ویلا دوبلکس تو الهیه تهران داری و هرشب سولار و باشگاه میری و مهمونی میگیری و مست و پاتیل با در و دافا میری خزرشهر یا دامون ساحلی کیش عشق و صفا و فکر میکنی خیلی شاخی . و دختر خانومی که دماغت عملیه و لبات پروتزه و همه جات و جراحی کردی و هزار قلم آرایش میکنی و هر شب میری مهمونی و با اون آقا پسر بالاییه دوست شدی و تو هم فکر میکنی خیلی شاخی!!! . . . . . . . . . . . . . جفتتون درست فکر میکنید دارندگی و برازندگی . امیدوارم زندگی خوبی با هم داشته باشید.. واسه ما هم دعا کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 02:51
+5
محمد
محمد
ميلـيون مـيليون تُـــــن صدا وجـــــود داره ...
ولــــــي فقـــــط و فقــــط ...
يـــــکي شه که وقتـــــي مــــي شنوي ...
ديــــــوونه مـــي شــي ...!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 21:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﺗﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ

ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ :

ﻣﻦ : ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺗﻮﻣﺎﺷﯿﻨﺖ ﺟﺎ ﻣﻮﻧﺪﻩ

ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ

ﻣﻦ : ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﯾﺎﺍﺍﺍ

ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺁﺧﻪ ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺑﯿﮑﺎﺭﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﺯﻧﮓ ﮔﻮﺷﯽ ﺗﻮﺭﻭﺑﺪﻡ

ﻣﻦ : ﺧﺐ ﺣﺎﻻ ﭼﺮﺍﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﯽ ،ﮐﺴﯽ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﺩ ؟؟

ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﻧﺎﺯﯼ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﮔﻔﺖ ﻏﺮﻭﺏ ﻣﯿﺎﺩ ﺩﻧﺒﺎﻟﺖ

ﺑﺮﯾﻦ

ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮔﻔﺘﻢ ﻭﻗﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺳﺮﺕ ﺷﻠﻮﻏﻪ

...

ﻣﻦ

ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ﺍﯾﻨﻮﮔﻔﺘﯽ ؟

ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻠﺶ ﺑﻪ ﻧﺴﺘﺮﻥ ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﺮﯾﻦ ﺧﺮﯾﺪ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 21:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لیز خوردن یه بهونه ست تا دستایی رو كه دوست داری محكمتر بگیری . . . . . .





روازی برفی خوبی داشته باشید
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 21:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از فانتزی هام اینه که،
درحالی که من و مخاطب خاصم رو صندلی پارک نشستیم
با یه نگاه خیره و یه صدای خسته بهش بگم; چرا من!!!
چرا منو انتخاب کردی؟
اونم بگه; دیوونه چون تو همه دنیای منی.



‏{ البته من که مخاطب خاص ندارم ولی در حد تئوری عرض کردم}

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:45
+5
AmirAli
AmirAli
دختره شبیه ساسات موتور گازیه! یه شباهت هایی هم به دستی نیسان داره بعد وقتی رفیقم میخواد ازش جزوه بگیره میگه:این که من خوشگلم دلیل نمیشه خطمم خوشگل باشه برو از یکی دیگه جزوه بگیر :|رفیقم کم مونده بود خودشو از لاله گوش دار بزنه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:29
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ