یافتن پست: #دار

AmirAli
AmirAli

دختره استاتوس گذاشته وقتی مامانم سر من 6 ماهه حامله بود پدرم فوت کرد و فقط از دار دنیا یه داداش دارم که همه چیزه منه.بعد یه دختر دیگه اومده زیرش کامنت گذاشته که آخیییییی ...داداشت از خودت کوچیکتره یا بزرگتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

عاغا من ناراحتم یه خورده ^_^

چرا میگن من آرزو دارم دکتر بشم چرا میگن من رویامه مهندس بشم ؟؟؟

چرا نمیگن من گرگلی دارم مهندس بشم ؟؟؟

اصلا چرا میگن داره باران میاد ؟؟؟

چرا نمیگن داره گرگلی میاد ؟؟؟

هر چه اسم خوبه دخترا بردن

بعد با اون صدای هویجیشون میگن مردااا حق مارلو خولدن ن ن ن

بترسید از روز رستاخیز که حق گرگلی پای مال کردید ^_^

یه یه یه یه بیتربیت هم خودتونین شروار کردی صورتی بابا بزرگم هم تو حلقتون

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:36
+2
AmirAli
AmirAli

سال ۱۳۶۰ :


پسر : من عاشقتم …


دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!


پسر : میکشــــــمت! (قتل)



سال ۱۳۷۰ :


پسر : من عاشقتم …


دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!


پسر : باشه . ( خودکشی )



سال ۱۳۸۰ :


پسر : من عاشقتم …


دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!


پسر : باشه منم میرم یکی دیگه پیدا میکنم :دی



سال ۱۳۹۰ :


پسر : من عاشقتم …


دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!


پسر : اوکی. صبر میکنم تا باهم بهم بزنین

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوره ی زندگی پسرای ایرانی:
4:1سالگی که از دخترا و حتی از مامانشون خجالت میکشن!
6:2سالگی که از دست بابایی شون در میر برای حموم!
8:3سالگی که دوست دارن با دخترای فامیل بازی کنن!
10:4سالگی که از ژیلت ده بار مصرف شده ی بابایی استفاده میکنن و فکر میکنن مرد شدن!
12:5سالگی که موهاشون رو سیخ میکنن!
14:6سالگی که به دخترا ذل میزنن!
16:7سالگی که ذات پلیدشون شروع به خود نمایی میکنه!
18:8سالگی که...یقشون رو تا کمر بندشون باز میذارن و یکی از گردن بندای مامی رو کش میرن و به گردن میندازن!
20:9سالگی که میفهمن جایی به نام پاتوق هست!
22:10سالگی که میخوان دختر کش بشن!آرایش میکنن .ابرو هارو دستکاری میکنن.موهارو بلند میکنن.دم اسبی هم میبندنش.آها! الان دختر کش شد
24:11سالگی که.....میرن پارتی!
26:12سالگی عاشق میشن!
28:13سالگی ظرف میشورن!
30:14سالگی کهنه ی بچه عوض میکنن!
32:15سالگی کم کم به شکل گاو صندوق در میان!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:26
+3
AmirAli
AmirAli

مورد داشتیم تو علایقش نوشته:


غذای مورد علاقه ام استیک آبدار با سس قارچ به همراه ریزوتو و اسپاگتی بولونز و کمی مارتینی


بعد تو صف نذری به علت ازدحام جمعیت ،قابلمه بغل دستیاش خورده تو سرش و رفته تو کما!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﮕﻦ ﺑﻪ پسرایی ﮐﻪ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 5 ﯾﺎ 6
ﺗﺎ ﺩﻭﺱ دختر ﺩﺍﺭﻥ .
.
.
.
ﻭﺍﻡ ﻭلنتاین میدن
راسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 15:09
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
12 دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 13:56
+6
mohammadsh91
mohammadsh91
دنیاچیست؟سرزمینی از دردو غم پراز تنهایو بیوفای هرگاه عاشقانه کسی را دوست میداری گرگی به نام تقدیر آن را ازتو میگیرد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 13:15
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺩﯾﺸﺐ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺩﻋﻮﺍ ﮐﻪ ﺁﺭﻩ ﻣﻦ ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ ﺗﻮ ﺑﺎ ﮐﺲ
ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻫﺴﺘﯽ!
ﺍﻭﻧﻢ ﺁﺧﺮﺵ ﮔﻔﺖ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﺻﻼ ﺍﮔﻪ ﺷﮏ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﯿﺎ ﺧﻄﺎﻣﻮﻥُ ﻋﻮﺽ!
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﺁﺑﺮﻭﻡ ﺩﺭ ﺧﻄﺮﻩ ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ
ﮐﺎﻣﻞ ﺩﺍﺭﻡ، ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻟﻮﺱ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﺕ:d
ايناهم پسرن يني {-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 12:43
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ