یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
“دوستت دارم“ را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت میکردی یا عدالت ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

غمگینم...!
.
.
.
.
مانند مادری که....

تازه از ارایشگاه اومده و میببنه

ابروهای برداشته پسرش از ابروهای خودش قشنگتره...

یعنی انقد غمگینماااا!!!




عمه جان اینا همه با تو کار دارن

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:13
+4
محمد
محمد

بعضیام انقد که خوبن باس بهشون گفت : شما رو چشم ما که سهله رو کلیپس ما جا داری. والا:D




@NEGAR1992

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آیا میدانستید تخم مرغ از مرغ به وجود میاد
آیا میدانستید عمه فرزند داییتون همون مادره شماست
آیا میدانستید طول همان عرض نیست
آیا میدانستید داریوش و ابی با هم فامیل نیستند
آیا میدانستید زنو مرد را از جورابهایشان میتوان تشخیص داد
آیا میدانستید به کسی که دانشگاه میرود میگویند دانشجو
آیا میدانستید خودکار قرمز قرمز مینویسد و خودکار آبی ابی
آیا میدانستید خیلی بیکاری که نشستی داری اینارو میخونی

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...!

.

.

.

-خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای

ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای

-نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای

ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای

-واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای

ـ فعلآ که همه ریگاتو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای

-من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای

ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای

-خب من معذرت میخوام

ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...

-عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه

ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!

-مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟

ـ باهات به هم میزنم

-همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟

ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای

دوباره از بالا به پایین...

.

والا:)))))))))))))

.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 17:12
+3
AmirAli
AmirAli
تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی، همیشه وقتی طرف می فهمه بچه دار نمی شه همه بچه ها از ماشینای بغلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای می کنن و می خندن!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردید؟؟؟؟؟؟
اداره آب و فاضلاب :
در روزهای گرم تابستان بهتر است به جای استفاده از کولرهای آبی
از کولرهای گازی استفاده کنید...

اداره برق :
در روزهای گرم تابستان بهتر است به جای استفاده از کولرهای گازی
از کولرهای آبی استفاده کنید...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:41
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ