یافتن پست: #دار

محمد
محمد
زندگی جریان دارد

جریان دارد

اما در من و تو بودن ها
2 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
8 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:46
+5
محمد
محمد
بعضي ها خود را يكرنگ مي پنـدارند
آري به راسـتي يك رنگنـد !
اما سپـيـد را كافيست يكـبار با منشـور گـذر زمـان ديدشان
تا فهميــد كــه همه رنـــگهـاي عــالم را بلـدنـد..............
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:00
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:00
+5
محمد
محمد
•براي تمام پدران..........

پدر پشت در نقاب خنده هايش را مي زند
و غم هايش را در جيبش مي ريزد و وارد خانه مي شود
پدر ناراحتي هايش را پشت روزنامه پنهان مي كند
پدر در تمام آينه ها فرياد مي زند : حال من خوب است
پدر دوستت دارم ها را با چشمانش مي گويد چون عشق پدر هميشگي است
پدر ، سايبان لحظه هاي باراني
چشمان پدر ، شعري است مردانه
پدر سرباز كهنه كار جبهه هاي روزگار
پدر براي من هميشه پدر خواهد ماند...........
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:54
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
11 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:34
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انواع شکست از نگاه پسرا








شکست عشــقی: مهربون ترین دوست دخترت ولت کنه
شکست اجتماعی:خوش برخوردترین دوست دخترت ولت کنه!
شکست اقتـصادی: پولدار ترین دوست دخترت ولت کنه!!
شکست سیاسی:عاقل ترین دوست دخترت ولت کنه!
سونامی :همه ی دوست دخترات یهویی ولت کنن !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تفاوت جواب دادن مامان و بابای من :
مامان کیف منو ندیدی؟
مامان: اینقدر دست و پا چلفتی هستی همیشه وسیله هات گم میشن...شلخته بی انظباط تنبل...یه نگاه به اتاقت بنداز شتر با بارش گم میشه توش...همیشه نامرتب و بی نظم بودی برای همین که به هیچ جا نمیرسی ..الان یه کیف گم میکنی پس فردا چطوری میخوای زن بگیری..واقعا من موندم تو چطور تو اون کثافت دونی زندگی میکنی ...همیشه بوی گند میده
یکمی به خودت بیا..یکمی به فکر اینده ات باش تا کی می خوای علاف باشی ..وسایلات رو یه جای مشخص بزار..مرتب کن این اشغال دونی رو ...تا جمع نکردی اینجا رو حق نداری نه از ناهار نه از شام حرف بزنی.....
حالت دوم:
بابا کیف منو ندیدی؟
بابام : نه.
نتیجه میگیرم همیشه از پدرتون ادرس وسایل های گمشده اتون رو بگیرید
:|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیاااا دوری کنیم از درس
بیاااامشروط بشیم کم کم
بیاااا با درس تو بدتر شوووووو
بیاااا این ترم تو رد شوووو
رد شوووو
ببین گاهی یه وقتایی دلت میگیره از استاد
نه میخوابم نه بیدارم
از این نمرات من پیداست
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نگرانم!‌ ولی چه باید كرد
عشق، دلواپسی نمی‌فهمد
درد من، خط ِ میخی است عزیز
درد من را كسی نمی‌فهمد !

بغض كردن میان خندیدن
تكیه دادن به كوه نامرئی
خسته‌ام از ضوابط عُرفی
خسته‌ام از روابط شرعی...

هیچ‌كس،‌ هیچ‌كس نمی‌داند
به نگاهت چه عادتی دارم
هیچ فرقی نمی‌كند دیگر:
ــ‌ اینكه با تو چه نسبتی دارم ــ

تف به هرچه اصـول، هرچه فـُروع
تف به هرچه ثواب، هرچه گناه
توی تاریك‌خانه‌ی دنیا
عقل جن است و عشق بسم‌الله !

« چشم‌هایت نگاه خیسم را
مثل برق سه‌فاز می‌گیرد»
تو برایم جرقه‌ای وقتی
خانه را بوی گاز می‌گیرد !

زیر آتش‌فشان جنگ تو هم
یخ هرچیز آب خواهد شد
مثل یك سرزمین بی‌سرباز
همه‌چیزم خراب خواهد شد ...

تو مرا زجر می‌دهی عشقم
مازوخیسمی كه دوستش دارم
من به اشغال تو درآمده‌ام،
" صهیونیسمی كه دوستش دارم "




...یاسر قنبرلو...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:03
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ