یافتن پست: #دار

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
خدایاااااا

آخه کی حوصله داره باز دوباره بشینه درس بخونه :(

اونم این درسای سختو {-31-}

خداااااااااااایااااااا هنووووز جای امتحان قبلیاااا درد میکنه {-31-}

خدایا امتحانات را بر تمام جوانان آسان بگردان !

خدایا همه جوانان که در مقاطع تحصیلی خود گیر کرده اند را فارق التحصیل بگردان !

خدایا ریاضی عمومی :( {-4-} معادلات دیفرانسیل و ... درکل 20 واحد داریم مارا پاس بگردان

خدایا دمت گرم جبران میکنم

دست شما درد نکنه :( {-44-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 14:58
+6
بهناز جوجو
بهناز جوجو

تلویزیون داره میگه : جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ... یهو مامانم برگشته میگه : مسیرشون مشخصه دیگه ... اینترنت ..آشپزخونه... اینترنت...دستشویی... اینترنت...تخت خواب ...!!! {-33-} 



آخرین ویرایش توسط behnaz در [1392/09/28 - 14:18]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 14:16
+8
بهناز جوجو
بهناز جوجو

خوشبحال اوناييكه به بهونه يلدا و كريسمس خوشحال ميشن... خوشبحال اوناييكه اين روزهايي كه از روز عزل تو تقويم بوده براش با ديروز فرق داره...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 14:11
+5
محمد
محمد
اِنــقَــد دُوســتــــ دارَم وَقــتــی اَز مِــتــرو اِســتِــفــاده مــیــکُــنَــم دَرِ قَــطــار دَقــیــقــاً جُــلُــوم بــازشِــه!!!
اِحــســاسِ رانَــنَــدِه قَــطــارو دارَم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 13:00
+7
محمد
محمد
رفتم جلوش گفتم ببخشید خانومه ... جزوه درس اصول تون میشه بدین؟؟
میگه ببخشد منم ننوشتم جزورو.
من :*o*
یعنی چی ندارم؟؟پس اومدی دانشگاه چکار؟؟همین کارارو کردی داری کم کم میترشی!!
2 ,3 تا گاگول مثه تو به پست من خورده که دیگه کم کم داره صدای کلنگ قبرم میاد اما هنوز ازدواج نکردم.
شلغغغغغم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:49
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی بهترین وسیله برای فراموشی ، دیداری دوباره است
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:37
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اونائی که به چیزای بی ادبی علاقه دارن این پست رو بخونن+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نیت سرشماری شماست ، وگرنه ما که چیز بی ادبی نمی گیم !!!!!:D:D:D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:00
+6
alireza
alireza
سلام به همگی بچه ها من داداش علیرضا هستم علیرضا امروز غروب تصادف کرده تو جاده دماوند الان بیمارستانه خاستم بگم اگه میون شما کسی با هاش خیلی قاطیه به هش یه سر بزنه
14 دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 23:42
+6
محمد
محمد
میدانی رفیق . . .
نه زیبایم . . . نه مهربان . . .
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست . . .
فقط برای خودم هستم . . . خوده خودم . . .
صبورم و سنگین . . .
سرگردان . . .
مغرور . . .
قانع . . .
با یک پیچیدگی ساده . . . و مقداری بی حوصلگی زیاد . . .
برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را . . .
هیچ ندارم . . .
حوالی ما توقف ممنوع است . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 21:20
+7
محمد
محمد
ﻋﻤﻮ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﻓﺮﻭﺵ !
ﺑﻠﻪ !
ﮐﻠﯿﭙﺲ ﮐﻢ ﻓﺮﻭﺵ !
ﺑﻠﻪ !
ﮐﻠﯿﭙﺴﺖ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﻩ ؟
ﺑﻠﻪ !
ﺩﻭﺭِﺵ ﭘَﺮ ﺩﺍﺭﻩ ؟
ﺑﻠﻪ !
ﻋﻤﻮ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﻓﺮﻭﺵ !
ﺑﻠﻪ !
ﻣﻦ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ !!
ﺑﻠﻪ !
ﮐﻠﯿﭙﺲ ﺗﮏ ﺩﺍﺭﯼ !
ﺑﻠﻪ !
ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ !!
ﺑﻠﻪ !
ﻋﻤﻮ ﭼﮑﻤﻪ ﻓﺮﻭﺵ !!
ﺑﻠﻪ !
ﭼﮑﻤﻪ ﮐﻢ ﻓﺮﻭﺵ !
ﺑﻠﻪ !
ﭼَﮑﻤﺖ ﻋُﻤﻖ ﺩﺍﺭﻩ ؟
ﺑﻠﻪ !
ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ؟؟
ﺑﻠﻪ !
ﻋﻤﻮ ﭼﮑﻤﻪ ﻓﺮﻭﺵ !!
ﺑﻠﻪ !
ﻣﻦ ﭼﮑﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ !
ﺑﺎﺷﻪ !!
ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﺭُﺏ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ !!!
ﺑﺎﺷﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 21:05
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ