یافتن پست: #دار

alireza
alireza
بالاخره اقای که عمر نوحو دارند لحظاتی پیش دار فانی را 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تمدید کرد
آخرین ویرایش توسط alireza-3731 در [1392/09/19 - 18:54]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوس پسر هم نداریم ازمون بپرسه غیر از من چندتا بی اف داری؟

مام بش بگیم عزیزم با اینكه خیلیا منو میخوان اما من فقط تورو میخوام !

بعدش اونم ذوق مرگ شه پرواز كنه و گیر كنه تو پنكه سقفی تیكه تیكه شه بمیره از شرش راحت شم کصصافط!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﭘﺴﺮﯾﻪ ﮐﻪ :

ﻭﻗﺘﯽ ﺭﮊ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﯿﺰﻧﯽ؛ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺟﻠﻮ ﺑﺎﺯ ﻭ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻣﯿﭙﻮشی
ﻣﯿﺮﯼ ﭘﯿﺸﺶ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﻘﺪ ﺟﻮﺟﻮ ﺷﺪﯼ ؛
ﺟﺪ ﺍﻧﺪﺭ ﺟﺪﺗﻮ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﺟﻠﻮی ﭼﺸﺎﺕ!
ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺑﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺩﻣﺎﻏﺖ
ﮐﻪ ﺑﺸﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺳﻮﺭﺍﺥ!
ﺭﻭ ﻣﺎﻧﺘﻮﺕ ﺭﻭﻏﻦ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺮﯾﺰﻩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺑﭙﻮﺷﯽ!
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺑﺮﺕ ﮔﺮﺩﻭﻧﻪ ﺧﻮنه توﻥ ﮔﻮﺷﯿﺘﻢ
ﺍﺯﺕ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﮕﻪ ﻫﺮ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﺒﺎﺭ ﺯنگ ﻣﯿﺰﻧﻢ خونه؛
ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻟﻬﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ،ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﺮﻭﻧﻢ ﺗﻌﻄﯿﻞ،
ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻪ و همون جوری که داره درِ خونه پیاده ت می کنه ﺧﯿﻠﯽ ﻏﻀﺐ ﺁﻟﻮﺩ بگه:
برو یه چیزی بخور ضعف نکنی!ﺑﻌﺪﺵ ﻫﻢ ﮔﺎﺯﺷﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﺮﻩ
ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺕ ﭘﺮﯾﻨﺖ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ، ﯾﻪ ﺳﺮیِ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺩﻫﻨﺘﻮ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﻪ
جیــــــــــــــــغ والا به همیـــن برکــــت =))=))=))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:20
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چند روز پیش واسم خواستگار اومده بود

مامانم خیلی زود ردش کرد رفت.

بهش گفتم : واسه چ اینجوری ردش کردی.

.

.

.

.



گفت: کسی که تو رو می خواد حتما مورد داره!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:08
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را درک نکردم

میدانم

اخر زبان برنامه ریزی تو

نامکشوف است

اگر بگویم برو میروی

بگویم نرو باز هم میروی

حتی اگر دستت راهم بگیرم

باز هم میروی

نمیتوانم با هیچ ابزاری

تو را نگه دارم

بس که تو

تو دل برویی عزیزم

(فقط برای تو

یک کتیبه اختصاصی)

A.S

1392/08/08

ساعت21.17
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 17:47
+1
mohsen
mohsen
دیشب شروع کردم با دوس دخترم دعوا که آره من مطمئنم تو با کس دیگه ای هستی !اونم آخرش گفت بابا اصلا اگه شک داری بیا خطامونُ عوض !هیچی دیگه دیدم آبروم در خطره بش گفتم نه عشقم من به تو اعتماد کامل دارم ، فقط خواستم خودمو لوس کنم برات 
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 17:42 توسط Mobile
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من: دارچین نریز دوست ندارم!



مامان: تاثیری تو مزش نداره!!!



من: پس چرا میریزی؟



مامان: خوش مزش میکنه!!!!!!!



با این توجیه سالهاست غذاهامون مزه دارچین میده



ولی دارچین تاثیری تو مزش نداره :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 17:38
+2
mohsen
mohsen
ﺁﯾﺎ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯿﺪ ﺩﺭ ﺑﺪﻥ ﺍﻧﺴﺎﻥ 7 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻋﺼﺐ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ؟؟؟؟ﻭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺭﻭﻱ ﺗﻚ ﺗﻚ ﺍﯾﻦ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻭﻧﺪ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 17:30 توسط Mobile
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ