یافتن پست: #دار

xroyal54
xroyal54

آرزو میکنم توجیب لباست پول پیدا کنی،


آرزو میکنم یه موزیکی که خیلی وقته دنبالشیُ هیچ اسمی ازش نمیدونی رو یهو یجا پیدا کنی،


آرزو میکنم وقتی دارن ازت تعریف میکنن تو اتفاقی رد بشیُ  بشنوی،


آرزو میکنم اونقدر بخندی ... بخندی که از چشمات اشک بیادُ دل درد بگیری،


آرزو میکنم یه بویی که باهاش خیلی خاطره خوب داری یجا به مشامت بخوره،


آرزو میکنم وقتی حواست نیست سرتو بیاری بالا ببینی، یکی که خیلی دوسش داری، داره خیلی عمیق ، با یه حس مثبت و لبخند رضایت نگاهت میکنه،


آرزو میکنم یه چیزی که کوچیکه ولی فکر نمیکردی حالاحالاها داشته باشیش یه اتفاقی بیوفته و یهو بدستش بیاری...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:50
+8
xroyal54
xroyal54

الهی…


با خاطری خسته، دلی به تو بسته، دست از غیر تو شسته، و در انتظار رحمتت نشسته ام…


میدهی،کریمی..نمیدهی،حکیمی..میخوانی،شاکرم..میرانی،صابرم…


الهی احوالم چنان است که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی!


نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز…



الهی، مشتِ خاکی را چه شاید و از او چه بر آید و با او چه باید…؟



دستم بگیر یا ارحم الراحمین...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:47
+8
alireza
alireza
ایرانی ها دارن تو پیج مسی ابروی ایرانو میبرن/
یکی نوشته :اگه نصرتی و شیث و دیدی فرار کن/
یکی نوشته :صورتتو از کعبی دور نگه دار /
بچه ها تو رو خدا اگه دوستی دارید که از این کارا میکنه بهش بگیید داری ابروی ایرانو میبری
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:39
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 22:56
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:57
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﺳﻬﺮﺍﺏ:

* ﭼﻨﯿﻦ ﮔﻔﺖ :ﺭﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﯾﻞ* ﮐﻪ ﻣﻦ ﺁﺑﺮﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻧﺪﺭ ﻣﺤﻞ *

* ﻣﮑﻦ ﺗﯿﺰﻭﻧﺎﺯﮎ ﺩﻭ ﺍﺑﺮﻭﯼ ﺧﻮﺩ * ﺩﮔﺮﺳﯿﺦ ﺳﯿﺨﯽ ﻣﮑﻦ؛ ﻣﻮﯼ ﺧﻮﺩ *

*ﺷﺪﯼ ﺩﺭ ﺷﺐ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﭼﺖ * ﺑﺮﻭﮔﻤﺸﻮ ﺍﯼ ﺧﺎﮎ ﺑﺮﺳﺮﺕ *
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:50
+7
zohre
zohre
میدانی درد چیست ؟
نگاهت که رفت …
نه !!!
شاید شانه ای که دیگر وجود ندارد …
نه!!!!
دل شکسته ام …
نه!!!
اعتمادی که دیگر وجود ندارد …
نه!!!!
تنهاییم …
نه!!!!
نمیدانی .
تو نمیدانی که دختر بودن درد است .
دختر که باشی رفتن نگاه ها و دست ها سخت میشود.
دختر که باشی راحتر میشکنی .
دختر که باشی نگاه ها فرق دارند .
حتی اگر به تمام دنیا خوب نگاه کنی باز تمام دنیا میتواند به تو بد نگاه کند….
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:47
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:28
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دانستنی

دانستنی ها و واقعیاتی که تا به حال نمی دانستید!



۱- موش و اسب نمی توانند بالا بیاورند.

۲- این جمله سخت ترین تلفظ را در زبان انگلیسی دارد: "Sixth Sick Sheik’s Sixth Sheep’s Sick”

۳- اگر بیش از یک ساعت با تلفن حرف بزنید، مقدار باکتری های گوش شما ۷۰۰ برابر می شود.

۴- فندک زودتر از چوب کبریت اختراع شد.

۵- وقتی می خوابید ممکن است بدون آنکه متوجه شوید، ۷۰ نوع حشره ریز و حدود ۱۰ عنکبوت بخورید.

۶- قوی ترین و انعطاف پذیر ترین عضله در بدن انسان زبان است.

۷- امکان ندارد با چشم باز عطسه کنید.

۸- اگر به هنگام خمیازه کشیدن به زبانتان دست بزنید، خمیازه شما متوقف می شود.

۹- راست دست ها بطور متوسط ۹ سال بیشتر از چپ دست ها عمر می کنند.

۱۰- ماهی ها نمی توانند زبانشان را از دهانشان بیرون بیاورند.

۱۱- خرس های قطبی چپ دست هستند.

۱۲- چشم های شترمرغ از مغزش بزرگتر هستند.

۱۳- شپش ها می توانند مسافتی ۳۵۰ برابر طول بدنشان بپرند. در مقایسه با انسانی که بخواهد به اندازه یک زمین فوتبال بپرد.

۱۴- شما نمی توانید خودتان را قلقلک دهید. زیرا مغزتان درک می کند که خودتان خودتان را قلقلک داده اید. تنها جای بدن که قلقلک می آید، سقف دهان است.

۱۵- چشم های آبی رنگ حاصل جهش ژنتیکی هستند. قبل از این جهش ژنتیکی چشم همه انسان ها قهوه ای بود.


دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه یه روز دختر دار بشم فقط یه چیزی بهش میگم...اونم اینه که :

دخترم!

همانند نارنگی نباش که با یک اشاره لخت شوی

همانند پرتقال باش که مجبور شوند برای جسمت چاقو بکشند!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:11
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ