کاربران
کاربران
پست ها
گروه ها
پروژه
یافتن پست: #دار
پست ها
کاربران
گروه ها
موضوعات
♥ نگار ♥
در
اعترافای باحال
مــن کــه جــز تــو ،
کــسی را نــدارم !
ولــی چــرا تــو را هــم نــدارم ؟!
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 19:43
+2
♥ نگار ♥
در
اعترافای باحال
به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی؟
میگه اره هالتر میزدم
میگن الان چی؟
میگه الان حال ندارم .. فقط تر میزنم...
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 19:40
+3
♥ نگار ♥
در
اعترافای باحال
پسره پست گذاشته؛ میخوام ماشین بخرم، جنسیس بهتره یا اسپورتیج؟!
.
.
.
.
.
کامنتایی که واسش گذاشتن:
دخترا؛
نازی: واسه منم میخری عشقم؟!
بهار: هیچ کدوم، دوستشون ندارم!
تینا: جووووووون سلیقت تو حلقم عجیجم!
غزاله: عزیزم بهتر از اینا برازندته
پسرا؛
رضا: چه گوهااااا!
محمد: تو پولت کجا بود آخه مرتیکه
سعید: باز خالی بستی تو!
علیرضا: بالاخره کار خودتو کردی گاو گوسفندارو فروختیا!
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 19:39
+3
♥ نگار ♥
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 19:32
+3
♥ نگار ♥
در
اعترافای باحال
به مامانم میگم شام چی داریم؟
..
میگه مروری بر هفته ای که گذشت
..
...
با این حال من هنوز عاشقشم..
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 19:14
+3
♥ نگار ♥
در
کافه تنهایی
جای من خالیست
من کجا گم کرده ام آهنگ باران را؟...
من کجا از مهربانی چشم پوشیدم؟....
می شود برگشت...
می شود برگشت و د ر خود جست وجویی داشت
در کجای کودک ده ساله در دلواپسی گم شد
در کجا دست من و سیمان گره خورده اند
می شود برگشت...
تا دبستان راه کوتاهیست
می شود از رد باران رفت
می شود با سادگی آمیخت
می شود کوچکتر از اینجا و اکنون شد
می شود کیفی فراهم کرد
دفتری را می شود پر کرد از آئینه و خورشید
در کتابی می شود روئیدن را تماشا کرد
من بهار دیگری را دوست می دارم
جای من خالیست
جای من در میز سوم در کنار پنجره خالیست
جای من در درس نقاشی
جای من در جمع کوکب ها
جای من در چشم های دفتر خورشید
جای من در لحظه های ناب
جای من در نمره های بیست
جای من در زندگی خالیست
می شود برگشت...
اشتیاق چشم هایم را تماشا کن
می شود در سردی سر شاخه های باغ جشن رویش بیافروزیم
دوستی را می شود پرسید
چشم ها را می شود آموخت
مهربانی کودکی تنهاست
مهربانی را بیاموزیم...
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 19:00
+3
♥ نگار ♥
در
کافه تنهایی
سیـگـاری که نـبـاشـی
مجـبـوری آه بـکـشـی
دود نـدارد
امـا تا دلـت بـخـواهـد درد دارد
تو رفـتـه ای و مــــن
بـسـتـه بــسـتـه درد مـی کـشـم....!
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 18:50
+2
♥ نگار ♥
در
کافه تنهایی
کاش میدیدم چیست
آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است
آه وقتی که تو لبخند نگاهت را
میتابانی
بال مژگان بلندت را
میخوابانی
آه وقتی که توچشمانت
آن جام لبالب از جاندارو را
سوی این تشنه جان سوخته میگردانی
موج موسیقی عشق
از دلم میگذرد
روح گلرنگ شراب
در تنم میگردد
دست ویرانگر شوق
پرپرم میکند ای غنچه رنگین، پرپر
من در آن لحظه که چشم تو به من مینگرد
برگ خشکیده ایمان را
در پنجه باد
رقص شیطان خواهش را
در آتش سبز
نور پنهانی بخشش را
در چشمه مهر
اهتزاز ابدیت را میبینم
بیش از این سوی نگاهت نتوانم نگریست
اهتزاز ابدیت را یارای تماشایم نیست
کاش میگفتی چیست
آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است
فریدون [!]
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 18:49
+2
♥ نگار ♥
در
اعترافای باحال
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 15:59
+3
♥ نگار ♥
در
اعترافای باحال
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/09/17 - 15:56
+4
صفحات:
441
442
443
444
445
پست بیشتر
لطفا صبر کنید . . .
تفکیک
جستجو برای
نوع پست
لینکها
تصاویر
ویدئو ها
فایلها
نظرات
توسط
در گروه
تاریخ
از
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
2026
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
تا
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
2026
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011