یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم هر وقت میخوام صبح زود بیدار شم درس بخونم 50 بار ساعت میذارم.بعد تا دهمی که بیدار نمیشم سر یازدهمی هم بلند میشم همه ی تایم ها رو خاموش میکنم مثل خرس میخوابم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...! . . . . . . . . . . .

-خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای

ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای

-نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای

ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای

-واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای ـ

فعلآ که همه ریگاتو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای

-من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای

ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای

-خب من معذرت میخوام

ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...

-عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه

ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!

-مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟

ـ باهات به هم میزنم

-همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟

ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای

دوباره از بالا به پایین...





والا:)))))))))))))


دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دل ودلدار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




بت عیار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




نکنم از تو شکایت همه لطف و عنایت




گرم بازارمنی تو چه بخواهی چه نخواهی




تو همه مهرو وفایی تو سروری تو صفایی




صنما یار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




منم افتاده به راهت شده سرمست نگاهت




که خریدار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




چه خطابی چه عتابی چه صوابی چه خطایی




که گرفتار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




چو تویی رهرو راهم چه بخواهم چه نخواهم




سرو سردار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




تو مرا صبر و قراری تو مرا دارو نداری




که پرستار منی تو چه بخواهی چه نخواهی

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:03
+2
mitra
mitra
طرف با اسم مهسا جووون اومده تو یه گروه ، میگه : من مشکل کامپیوتری دارم میشه کمکم کنید ؟ سی چهل نفر راهنماییش کردن کلی هم لایک گرفت ! مشکلش که حل شد گفت : بچه ها … دمتون گرم ! اسمِ من عباسه ، نوکرم که مشکلمو حل کردین اول با اسم خودم اومدم ، هیشکی جوابمو نداد... :))))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 03:42
+9
mitra
mitra
ﺧﺪﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺮﺩ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪ ﮔﻔﺖ:
ﻭﺗﺒﺎﺭﮎ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺍﺣﺴﻦ ﺍﻟﺨﺎﻟﻘﯿﻦ
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺯﻥ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪ ﮔﻔﺖ !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻋﯿﺐ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺍﺭﺍﯾﺶ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﮐﻠﯿﭙﺲ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ
ﺳﺎﭘﺮﺕ ﻣﯿﭙﻮﺷﻪ
ﺩﻣﺎﻗﺸﻮ ﻋﻤﻞ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﻟﺒﺎﺷﻮ ﭘﺮﺯﺗﺰ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﮔﻮﻧﻪ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ
ﺷﮑﻤﺶ ﺭﻭ ﺳﺎﮐﺸﻦ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺷﺎﯾﺪ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺑﺸﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 03:39
+7
mitra
mitra
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﮐﺎﺭﻣﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ، ﻣﻦ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺷﯿﻨﻢ ، ﻣﻦ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺍﺭﻡ ، ﻣﻦ ﺭﺋﯿﺲ ﺧﻮﺩﻣﻢ ، ﻫﯿﭽﮑﺴﻢ ﺑﻬﻢ ﻧﻤﯿﮕﻪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮑﻨﯽ ! ﻣﻨﻢ ﺳﺮﻳﻊ ﺑﻬﺶ ﮐﻔﺘﻢ : ﺍﻗﺎ ﺑﺮﻭ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ :)))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 03:36
+5
محمد
محمد
این پسرای که ابرو بر میدارن
برنزه میکنن
لباس هایتنگ با رنگ های جیغ میپوشن
مو رنگ میکنن...
 اینا میخوان ثابت کنن دختر بودن به دله کیلیپس بهانه است!:)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 00:23
+5
محمد
محمد
آیا هر روز شما تکراریست؟
آیا از افسردگی رنج می برید ؟
آیا از زندگی خسته شده وهیچ پیشرفتی ندارید ؟

 هیچ پیشنهادی برای شمانداریم خدا شاهده ما از شما بدتریم !:D
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 00:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چـــه در کار ، چـــه در عشـــق،

هـــرگــــز نگــوییـــد "هنـوز وقـت هسـت" یــا "شـــایــد دفـعــه ی بعــد"!

زیــرا مفهــومـی وجــود دارد بــه نــام "دیـــر شــدن"!

و تنـــها کســـانــی مفهــوم ایــن را میــفهمنـــد

کـــه الــان آرزو مــی کننــد ای کــاش مــی تــوانستــند

زمــان را بــه عقــب بــرگـرداننــد و ای کــاش دیــر نمــی شــد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 22:59
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ