یافتن پست: #دار

مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
آخرین ویرایش توسط administrator در [1393/02/24 - 02:15]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 22:41
+17
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 22:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه دوست پسرم ندارم
وقتى دارم گریه میکنم
بیاد آروم بغلم کنه در گوشم بگه چى شده عشقم؟.
من هم آروم بهش بگم :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


با اون یكی دوست پسرم بهم زدم
خخخخخخخخخخخخخخ:))))))))))

آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/09/16 - 22:18]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 22:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به همین برکت قسم....
بابام رفته بوده آرایشگاه ،بعدش میگفت ی پسره به آرایشگر گفته : ابرو هامو مُدل مردونه بردار
بابام :|

من :|

خدا بیامرز فردین :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند وقت پیش رفته بودیم امامزاده بعد تو مسیری ک باید پیاده میرفتیم، با یه آقای پیری داشتم تو مسیر حرف میزدم....
آقاهه :دخترم قبلاً این مسیرو با الاغ و قاطر میرفتیم، امروز داریم با شما میریم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هموطن!
فقط با روشن کردن یک بخاری اضافه، شما هم در تعطیلی مدارس
دانشگاه ها و ادارات سهیم باشید.
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تویی که منو دوس داری و بهم نمیگی ...
اره تو عزیزم...
.
.
.
.
ایشالا اون دنیا وسط پل صراط بند کفشت بازشه ، با کله
بری پایین

خو کصصصصصافط چرا نمیگی ؟؟؟؟ خخخخ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم توی مغازه کتاب فروشی، کل مغازه ۲ در ۱ هستش، کلا ۴ تا کتاب هم بیشتر تو قفسه هاش نداره، اونوقت با اعتماد به نفس نوشته:
"این کتاب فروشی شعبه دیگری ندارد!!!!"
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسری که تو را دوست داشته باشد تنت را عریان نمیکند بانو!!



بلکه لباس عروس بر تنت میکند...



بفهم ! عشق اگر واقعا عشق بود ،



لذت آن بوسه بر پیشانی خیلی بیشتر از لب دادن بود...



اگر عشق واقعا باشد ، همان دستانت را که میگیرد




حتی برای یک لحظه دیوانه ات میکند



از برق چشمانم مست میشوی




احتیاج به هم آغوشی و همخوابی نیست ..



خلاصه رفیق سرت را درد نیاورم




اگر عشقت مردانگی داشته باشد از دوری یکدیگر هم لذت میبرید



چون مطمئن هستی



جایت در میان قلبش ثابت و دست نخوردنی ست!!



لازم نیست هر روز هفت قلم آرایش کنی



که مبادا خوشکل تر از تو دلش را ببرند

خیالت تخت است که تو باهمان قیافه و خود واقعی ات

حاکم ذهن او هستی....

این مطمئن بودن از رابطه یعنی بالیدن به خود و افتخار کردن به سرنوشت ؛

که یه مرد توی زندگی داری

تا همیشه تکیه گاهته و یقین داری که تنها انتخابش توی زندگی تو هستی و بس...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:06
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ