یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 19:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 19:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
س ام اس جدید ایرانسل:
مشترک گرامی
بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خ[!] باهات کات میکنم
۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی
بسه دیگه
تحملشو ندارم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 18:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 18:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مهم نیســـــت که از بیــــــرون چه طـــــــور به نظــــــــر میام !

کسایـــــــــــی که درونم رو می بینند ؛

برام کـــــــــافیند ...

واسه اونـــــــایی که از روی ظاهــــــــرم قضاوت می کنند ،

حرفی ندارم !


همون بیرون بمونند واسشـون


کافیــــــــــــه ... !!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 18:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایــــــا بـــــد جوری خستــم تو خـــــــودت خــــــوب می دونــــــــی

خدایــــــا بـــــدجـــــوری دل شکستــــه ام خـــــوب می دونــــــی

شــــــــکوه ها گلایـــــه هــــــــا..آخ کــــه تمومـــــــــی ندارن

لحظــــــه های شـــــاد شـــــاد ..آخ که شروعــــــی ندارن

تـــا دلــــــــت بخـــــواد غــــــــم و رنــــــج فقـطـــــــــ

لحظــــه هـــای زندگیت ..آخ که پـُـــر از دردِ فقطــ

کِــــــــی میــره شبـــــــ بشـــــــه روزِ آفتابــــــی

کِــــــــــی می شـــــه فردای روز بارونــــــی

آخــــــــه این دل شکسته دیگه درمون نداره

مرهمی بر روی زخمــای پریشون نداره
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 18:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 18:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نیمه گمشده ایده آل از نظر من : )

1 ﻭﺍﺳـﻢ ﮔــﻞ ﺑــﮕﯿــﺮﻩ

2 ﻣــﻮﻫـﺎﻣﻮ ﺑــﺒﺎﻓــــــــﻪ !

3 ﻫــﻢ ﺩﯾﮕــﺮﻭ ﺑﺰﻧﯿـــﻢ ﺑﻌـــﺪ ﺑـــﺰﺍﺭﻩ ﻣـــﻦ ...
ﺑﯿــﺸﺘـــﺮ ﺑـﺰﻧﻤـــﺶ

4 ﭘــﺎﺳﺘﯿــﻞ ﺁﺧــﺮ ﺗـﻮ ﺑﺴﺘــﻪ ﺭﻭ ﺑـﺎ ﻫﻢ ﻧﺼـﻒ
ﮐﻨﯿــﻢ ﺑــﺰﺭﮔﺸــﻮ ﺑــﺪﻩ ﺑــﻪ ﻣــﻦ

5 ﺍﮔـــﻪ ﺑـﻪ ﺣـﺮﻓـﺶ ﮔــﻮﺵ ﻧــــﺪﺍﺩﻡ ﺑـــﺰﻧﻪ
ﮐﺒــــﻮﺩﻡ ﮐﻨـــﻪ
ﺩﺭ ﻣﻮﺍﻗــﻊ ﺿـــﺮﻭﺭﯼ ﻣﻮﻫﺎﻣـﻢ
ﺑﮑﺸﻪ !

6 ﺑــﺎﻫـﺎﻡ ﺑـﺎﺯﯼ ﮐﻨــﻪ !! ﺷﻮﺧـﯽ ﺍﻡ ﻧـﺪﺍﺭﻡ ﻻﺯﻡ
ﺑﻮﺩ ﺷﺒــﺎ ﻗﺼــﻪ ﺍﻡ ﻣـﯽ ﮔــﻪ

7 ﺍﮔــﻪ ﻭﺍﺳــﻢ ﺣــﯿــﻮﻭﻥ ﺑــﮕﯿـــﺮﻩ ﻋﺎﺷــﻘﺶ
ﻣﯽ ﺷــﻢ

8 ﺑﻨــﺪ ﮐﻔﺸــﺎﻣﻮ ﺑـﺒﻨﺪﻩ ﺑــﻌﺪ ﻣﻨــﻢ
ﻣﻮﻫـــﺎﺷـﻮ ﺑــﻮﺳـــ ﮐــﻨﻢ

9 ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﮐﻮﺩﮎ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﻢ

10 ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻩ ﺑﺮﺍﺵ ﻟﻮﺱ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ

11 ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺍﮔﻪ ﭘﺴﺮﯼ ﻧﮕﺎﻡ ﮐﺮﺩ ﻃﺮﻓﻮ ﺑﻔﺮﺳﺘﻪ ﺳﯿﻨﻪ ﻗﺒﺮﺳﺘﻮﻥ

12 ﺑﮕﻪ ﻫﯿﯿﯿﯿﺲ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﻧﺨﻨﺪ

ﺗــﻮﻗﻊ ﺯﯾـﺎﺩﯼ ﻧـﯿـﺲ ﮐــﻪ .. :D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 18:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختر خالم با پسر داییم داشتن با هم خاله بازی میکردن.

یه کاغذی رو آوردن پیش من و گفتن امضا کن.

منم گفتم: این چیه؟

دختر خالم گفت: داریم از هم طلاق میگیریم این هم برگه ی طلاقمونه... تو هم شاهدمونی...

بعد از اون پسر داییم میگه : نه نه صب کن، هنوز معلوم نکردیم که بچه ها ماله کی باشن...

من :o

برگه ی طلاق :)

دختر خالم :)))))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 18:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کـــجا ایــستــاده ای؟

چــگونــه اســت بــاد از هـــر جــهتـی کــه مــیوزد

عــطـر تــو را بــا خــود دارد؟

تـــو نــرفــته ای مــیـدانم

از جــایی در هــمیـن نـزدیکی مــرا نـگاه میــکنی

فــقـط مــن نـمیبــینـمت

دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 18:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ