یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 10:43
+3
mitra
mitra
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 01:40
+4
mitra
mitra
دختر از دوستت دارم گفتن هر شب پسره خسته شده بود..
یک شب وقتی اس ام اس آمد بدون آن که آنرا باز کند مبایل را گذاشت زیر بالشش و خوابید
صبح وقت مادر پسره به دختره زنگ زد و گفت: پسرم مرده...
دختره شوکه شد و چشم پر از اشک بلافاصله سراغ اس ام اس شب گذشته رفت..
پسره نوشته بود<img src=(" title=":((" /> تصادف کردم با مشکل خودم را رساندم دم در خانه تان لطفا بیا پائین میخوام برای آخرین بار ببینمت...«خیلی خیلی دوستت دارم»
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 01:16
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
پیام های عمومی















































#شرحتاریخفرستنده
1 'تمامي دانشجوياني که داراي اقساط معوقه 92/08/01 و 92/07/01 مي باشند در اسرع وقت 04/09/92 اداره فن آوري اصلاعات و کامپيوتر
2 نسبت به تسويه حساب اقساط معوقه و واريز قسط 92/09/01 حد اکثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه 92/09/06 به صندوق رفاه مراجعه نمايند. 05/09/92 اداره فن آوري اصلاعات و کامپيوتر
3 بديهي است عواقب ناشي از عدم تسويه به موقع بدهي به عده دانشجو مي باشد. 05/09/92 اداره فن آوري اصلاعات و کامپيوتر
4 کلاس آقاي دکتر هاشم زهي مورخ 92/09/14 تشکيل نخواهد شد. 13/09/92 دفتر دانشکده ي علوم انساني
5 با توجه به اعمال تغييرات در تاريخ يا ساعت برگزاري امتحانات پايان ترم، لطفاً برنامه امتحاني دروس پايان ترم خود را مجدداً کنترل فرماييد. 09/09/92 آموزش دانشکده علوم انساني
6 کلاس جبراني درس زبان پيش استاد خانم کيا در روز دوشنبه تاريخ 92/09/18 از ساعت 7:45 لغايت 15 در محل اتاق 2107 در ساختمان علوم پايه برگزار ميگردد. 12/09/92 آموزش دانشکده علوم پايه
7 کلاس خانم دکتر چالاک مورخ92/9/16تشکيل نخواهد شد. 13/09/92 دفتر دانشکده ي علوم انساني


دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 23:11
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دلت را بتكان... غصه هايت كه ريخت تو هم همه را فراموش كن... دلت را بتكان... اشتباه هايت وقتى افتاد روى زمين... بگذار همانجا بمانند... ... ... ... فقط از لابه لاى اشتباه هايت يك تجربه را بيرون بكش... قاب كن و بزن به ديوار دلت...دلت را محكم تر اگر بتكانى...
> تمام كينه هايت هم مى ريزند...
> و تمام آن غم هاى بزرگ...
> و همه حسرت ها و آرزوهايت...
> باز هم محكم تر از قبل بتكان...
> تا اينبار همه آن عشق هاى بچه گربه اى هم بيفتند....
> حالا آرام تر ، آرام تر بتكان...
> تا خاطره هايت نيفتند...
> تلخ يا شيرين چه تفاوتى مى كند...؟
> خاطره خاطره است...
> بايد باشد ، بايد بماند...
> كافى ست...؟
> نه هنوز دلت خاك دارد...
> يك تكان ديگر بس است...
> تكاندى...؟
> حالا دلت را ببين...
> چقدر تميز شد... دلت سبك شد...؟
> حالا اين دل جاى "او" ست...
> دعوتش كن...
> اين دل مال "او" ست...
> همه چيز ريخت از دلت ، همه چيز افتاد..
> و حالا...
> و حالا تو ماندى و يك دل...
> يك دل و يك قاب تجربه...
> يك قاب تجربه و مشتى خاطره...
> مشتى خاطره و يك "او"...
> خانه تكانى دلت مبارك
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 22:57
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
نترس ، راه عاشقی توش شکست و باختن زیاده ، قدم بردار ، وقتی به عشقت برسی این راه زیبا ترین راهی میشه که توش قدم برداشتی
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:39
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
“سکوت”
خطرناکتر از حرفهای نیشدار است
کسی که سکوت میکند
روزی
“سرنوشت”
حرفهایش را به شما خواهد گفت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:35
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

اوضاع خیلی خرابه
احساس میکنم دارن یکی یکی کارتهای آفرین ، صدآفرین بچه گیمو ازم پس میگیرن


دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم من رفتم
خواهشا برای امتحان فردام دعا کنید بد جور روی اعصابه{-60-}
ممنونم بابت تحمل و لایک کردن و کامنت گذاشتنتون

دوستتون دارم
شب همگی خوب{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:20
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

جانم که تو باشی …
جان به لب شدن چه لذتی دارد


دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:15
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ