♥ نگار ♥
رفتم سوپرمارکت میگم : آقا بستنی هاتون پاکه ؟
میگه : نه ریدم توش !!!!
حواستون باشه ملت اعصاب ندارن
میگه : نه ریدم توش !!!!
حواستون باشه ملت اعصاب ندارن










