یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم سوپرمارکت میگم : آقا بستنی هاتون پاکه ؟


میگه : نه ریدم توش !!!!


حواستون باشه ملت اعصاب ندارن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو بازار می چرخیدم دیدم یه دختربچه 4-5 ساله داره گریه می کنه و مامانشو صدا میزنه! رفتم پیشش گفتم چیه  مامانتو گم کردی؟ برگشته می گه: پ ن پ دیدم صدام قشنگه دارم روضه می خونم!!!!!!
عاغا مارو میگی{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پســـــر باید اینقدر ابهت داشته باشه
که وقتی به دوست دخترش زنگ زد ..
.
.
.

دختره بگه : اوه اوه آقامون زنگ زد …

نه اینکه بگه ووی جوجوى من داره میزنگه! :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واکنش زن‌ها بعد از نگاه عمیق شوهرشون
.
.
.
.
.
.
زن اروپایی: عزیزم این طرز نگاهت رو خیلی دوست دارم...
زن ایرانی: چیییییه؟ بیا منو بخور! باز خونه ننه ات اینا بودی، چیز یادت دادن؟!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونین شباهت سیگار با پسرا چیه؟؟
شباهت خاصی ندارن. ولی جفتشون واسه دختراا ضرر دارن...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسرک از پیامهای هر شب رفیقش
.
خسته شده بود یک شب بدون
.
بازکردن پیام..
.
گوشی رو زیر بالش گذاشت وخوابید
.
صبح مادر رفیق زنگ زد.پسرم: رفیقت مرده..
.
پسرک سریع رفت سراغ پیام دیشب که نوشته بود:
.
داداش تصادف کردم به زور خودمو رسوندم جلو درتون
.
دارم میمیرم "بیا واسه آخرین بار ببینمت"

دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

داشتم فیلم اکشن میدیدم یهو پسر خالم اومد یه لگد به پام زد.میگم چرا میزنی؟میگه:میخوام حس کنی داری فیلم سه بعدی میبینی.
باز خداروشکر فیلمه صحنه دار نبود.والا


دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختر همسایمون 10 سالشه، امروز دیدم بیرون نشسته داره گریه میکنه. گفتم چی شده؟


گفت مامانم آیفونمو ازم گرفته!


گفتم چرا؟


گفت آخه وختی دوس پسرم داشت بوسم میکرد مامانم مارو دید!

5+1 از اینا ترسید توافق کرداااااااااااااااااااااااا :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:08
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باید به بعضیا بفهمونیم... ما اونی که نباید کنار میذاشتیمو؛گذاشتیم کنار ... دیگه شما که جای خود داری.... !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:06
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ