یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه افسانۀ قدیمی هست که میگه:
اونایی که شبا خوابشون نمیبره؛ به این دلیله که
تو فکر یه نفر دیگه بیدارن! خووو اینقد به من فکر نکنید دیگه!
بذارید یکم آسایش داشته باشیم باباااااا..!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:04
+3
AmirAli
AmirAli
خدایا! ما اگر بد کنیم،تو را بنده های خوب بسیار است،
تو اگر مدارا نکنی ما را خدای دیگر کجاست ؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:04
+5
AmirAli
AmirAli
به اندازه ۱۰۰ گرم کراک دوستت دارم  

 

 

 

 زیاد نیست ولی حکمش اعدامه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:01
+6
alireza
alireza
مهربانیت را به دستی ببخش / که میدانی با او میمانی..../
واگرنه حسرتی میذاری بر دلی که دوستت دارد......../
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 18:41
+8
zohre
zohre
بن بست زندگی اونجاست که نه توان خواستن داری،نه توان فراموشی...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 18:32
+9
AmirAli
AmirAli
بدترین قسمت دیدن یه آشنا توی تاکسی

اضطرابیه که تا مشخص شدن شخص حساب کننده کرایه ادامه داره

و مدام ذهنتو درگیر می‌کنه:)



دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 15:57
+8
AmirAli
AmirAli
اینکه پدر پولداری نداری مقصر نیستی

ولی اگه پدر زن و پدر شوهر پولدار پیدا نکنی خودت مقصری !

دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 15:55
+7
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 13:09
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
همه ی خاطرات و تیکه هایی که دخترای دهه هفتادی واسه این کلیپساشون دارن و میشنونُ دهه شصتیا با اِپـــُل دارن:d
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 11:49
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 11:36
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ