یافتن پست: #دار

AmiR
AmiR
این چه حکمتی آخه خدایا
من و اون........که خیلی وقته جداشدیم
خدایا تو این مدت فقط چهار بار خوابشو دیدم
دوتا خواب اولی فقط نگام میکرد
خواب سومی گفتش خیلی دوست دارم
تو چهارومی گفت خیلی بی معرفتی
آخه خدا قربونت برم این چه حکمتیه
چرا انقدر اذیتم میکنی

یا برشگردون یا خاطراتشو پاک کن

شبو روزم شده گریه به قرانت قسم
موهام سفید شده

آخه لامصب کمکم کن ددیگه تحمل ندارم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:40
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

دختری از کوچه باغی میگذشت


یک پسر در راه ناگه سبز گشت


در پی اش افتاد و گفتا او سلام


بعد از ان دیگر نگفت او یک کلام


دختر اما ناگهان و بی درنگ


... سوی او برگشت مانند پلنگ


گفت با او،بچه پروی خفن


می دهی زحمت به بانوی چو من؟


من که نامم هست آزیتای صدر


من که زیبایم مثال ماه بدر


من که در نبش خیابان بهار


میکنم در شرکت رایانه کار


دحتری چون من که خیلی خانمه


بیست و شش ساله ،مجرد،دیپلمه


دختری که خانه اش در شهرک است


کوی پنجم،نبش کوچه،نمره شصت


در چه مورد با تو گردد هم کلام


با تو من حرفی ندارم والسلام


دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرخالم رفته خواستگاری رفتن تو اتاق با هم حرف بزنن دختره میگه من قصد ازدواج ندارم پسر خالم کم نیاورد و گفت منم اومدم خونتون موز بخورم.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:34
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا این تاوان کدوم گناهمه؟ . . . . . . . . . میدونم کالباس داریم تو یخچال ولی پیداش نمیکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:30
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
وقتهایی هست که تلفنم را جواب نمی دهم چون که قبل از برداشتن تلفن باید صدایم را عوض کنم و شادترش کنم ... و من حوصله ی عوض کردن صدایم را ندارم.............................
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:25
+7
alireza
alireza
بدبختی طرف نه سواد داره حرف بزنه نه شعور داره خفه شه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:24
+5
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
تنهایم بگذارید !!!! در من تیمارستانی قصد شورش دارد.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:20
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

سلام . . . حرفی واسه گفتن ندارم :| شب بخیر

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:19
+7
AmirAli
AmirAli
دختره می ره لوازم التحریر فروشی می گه آقا شما کارت «تو تنها عشق منی» دارید….
فروشنده می گه: بله داریم
دختره می گه: پس ده تا بهم بدین…..!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 21:00
+4
محمد
محمد
چقدر دلم می خواست با غرور به همه بگم دیدید عشق ما واقعیه ؟! دیدید اون پام م وایستاده و تنهام نمیذاره؟! اون هیچوقت منو به کسی نمیفروشه!! اگه من نباشم اونم نیست........................................................


دارم هذیون میگم.....

از اون روزی که تو رو تو خیابون دست تو دست یه دختر دیگه دیدم، مدام دارم هذیون میگم. من که شکستم اما ببینیم تو به کجا میرسی تهش ؟!؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 20:57
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ