یافتن پست: #دار

محمد
محمد

ما يه مزيت خيلي خوبي که داريم اينه که



وقتي که بزرگ شديم ، و به مامان و بابا تبديل شديم



سر زده رفتيم تو اتاق بچمون و ديديم داره به صفحه دسکتاپ خيره ميشه



يکي ميکوبيم پس کلش



ميگيم کره سگ بيار بالا ببينم چي داشتي ميديدي ^.^
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 21:16
+4
محمد
محمد
اگه تونستین زبونتونو از دهنتون در بیارینو بگین ژ
.
.
.

.









.
.
 حتما الان داری مثل دیوونه ها زبونتو در اوردی و میگی ژ و قطعا نمی تونی !.:D
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 20:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من هیچ ندارم…؟
چه کسی میگوید که من هیچ ندارم…؟

من چیزهای با ارزشی دارم ….!
حنجره ای برای بغض …
چشمانی برای گریه…
لبهایی برای سکوت…
ریه هایی برای سیگار…
دستهایی برای خالی ماندن…
پاهایی برای نرفتن….
شبهایی بی ستاره….
پنجره ای به سوی کوچه بن بست…
و وجودی بی پاسخ…..

دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 20:14
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 20:12
+6
alireza
alireza
از صبح منتظر تبریکم اما چند نفر بیشتر بهم تبریک نگفتن متاسفم برا خودم با این دوستایی که دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 19:49
+10
-1
ساناز
ساناز

تویه دلم جز عشق ِ تو علاقه ای رواج نیست ، انقد هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 19:47
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مرا دریاب
مرادریاب
آندم
که با ان صوت زیبایت
دلم تا بیکرانها میگشاید پر
مرا دریاب
مرا دریاب
آندم
که چشمانت
برای دیدنم الوده اشک است
مرا دریاب
مرادریاب
آندم
که لبهایت برایم قصه میگوید
ومن محو تماشایت
نه غم دارم
نه از غصه خبر جویم
مرا دریاب
مرادریاب
( این کتیبه هیچ مخاطب خاصی ندارد)
A.S

دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 19:43
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همســــــر ایــنده ی عزیــــــــزم حلـــالتــــــــ نمیکنم
این پــــــولایی که داری خـــــرج دختر های مـــردم میکنی
حقــــــــــــــه منـــــــــه بیشعـــــــــور :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 19:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 19:17
+7
zohre
zohre

وقتی عطر تنت را میخواهم ... به باد هم التماس میکنم .... خدا که جای خود دارد ...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 19:16
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ