محمد
يه اس ام اس مياد،
كار نداري،ميخوام بخوابم؛
و من خوب ميدونم اين كار نداري ميخوام بخوابم،
اونم ساعت 10 شب يعني حالم بده...
زنگ ميزنم بهش،
ميشينم رو بالكن خونه و شروع ميكنم به شوخي كردن،
اولش خوشش نمياد اما با هر شگردي كه شده سعي ميكنم بخندونمش،
چون ناراحتي تو،ناراحتيه منه....
خلاصه كه با تمام سرسختيو ناراحتيت،
موفق ميشم بخندونم،
صداي خنده هات انقدر شيرينه كه ميتونم سالهاي سال بدونه اينكه خسته بشم بهش گوش بدم...
بعد از نيم ساعت حرف زدن ازش ميپرسم بهتري؟
با يه صداي بامزه ميگه آره...
و اين بهترين لذت دنياست....
و من بهش نشون ميدم كه در هر شرايطي باشه،
بازم پشتشم و دوستش دارم...
فقط یه پسر خاصه مهربونه که این کار ازش برمیاد...
♥ نگار ♥
هرچی که میبینم فکر منو داره یاد تو میندازهههههههههههههههههههههههههههههههههه
محمد
ﺍﻫﺎﻯ ﺑﺎ ﮐﻠــــــــــــــﺎﺱ . . !!!
. ﺍﮔﻪ ﻏﺮﻭﺭ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺑﻲ ﻣﺤﻠﻲ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺑﻲ ﻏﻴﺮﺗﻲ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺑﻲ ﺣﻴﺎﻳﻲ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ... ... ...
ﺍﮔﻪ ﺗﻨﻮﻉ ﻃﻠﺒﻲ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﻋﻮﺿﻲ ﺑﻮﺩﻥ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺗﻴﻎ ﺯﺩﻥ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻭ ﻧﺎﻣﺮﺩﻯ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻳﻨﺎ ﮐﻠــــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ . . .
ﻣﻦ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﮐﻪ ﺑﻲ ﮐﻼﺱ ﺗﺮﻳﻦ ﺍﺩﻡ ﺭﻭﻯ ﺯﻣﻴﻦ ﺑﺎﺷﻢ ...!