یافتن پست: #دار

zohre
zohre


تـا حالا دقـت کردین هر درد و مرضـی که داریم مامان بابا ها میگـن واسه زیادی پـشت ِ پی سی نشـستنه ؟


دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 11:36
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دقت کردین وقتی واسه روشن شدن کامپیوتر عجله دارین دیرتر از مواقع عادی روشن میشه حتی ممکنه اون لحظه برق کشور بپره


دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 10:50
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بادبادکها را دوست دارم ، آنها همیشه در آسمان میرقصند ، با اینکه همه زندگیشان را به باد داده اند


دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 10:49
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﻧﺎﺳﺎﻟﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ .......
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺷﻬﺮﺑﺎﺯﯼ، ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭘﯿﭻ ﻭ ﻣﻬﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺒﺮﻡ !
ﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﯿﻢ ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ که اﺻﻮﻻ ﺁﺩﻡ ﺗﺮﺳﻮئیه ﻣﯿﮕﻢ :
ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ...! اینا ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺯ شد ؟{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 23:36
+5
محمد
محمد
بــــوی رفــتن میــــدهیــــ وقـــتی بـــــرو کــه سـتاره ها و گــــنجشک هــا خـــواب باشـــند!
(دوستان میپـــرسن چه مــعنی داره بایـــد بــگم ســـتاره و گنـــجشک ها هردو هم زمان نمـیــتونن خواب باشـــن پـــس...)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 22:05
+5
محمد
محمد
دوستت دارم و پنهان کردن عشقم پشت چشمان مشتاقم آسان نیست . دوستت دارم و بیقرار دیدن چشمان زیبای توام .
با این همه اگر روزی حتی اندکی مرا نخواهی ، نه ، نخواهم ماند.
عاشق کشی رسم این روزهاست . وقت رفتن ،چنان میروم که گویی هرگز اینجا نبودم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 21:54
+6
محمد
محمد
+ چـرا همـیشـه مـن درک کنم ،
مـن کوتـاه بـیام ، مـن قـورت بدم ، مـن مراعات کنـم ،
مـن محـبت کـنم ، مـن . . . . .
اصـن مـن اینارو انجام بـدم
مگـه نمیـگن از هر دس بـدی از
هـمون ....؟
پس چـرا تمـوم توقـع ها 1 طـرفه اس ؟
مـن و با فـولاد اشـتبا گرفـتن ...
منـم آدمم بـابـا ،
بیـشتر از همـه هم بـه رعـایت ایـن چیـزا احـتیاج دارم ...
انقـد که اینـجوری بـود ، شدم
پر از غــرور ، شـدم سنـگ ...
پس هــــــــــیس ..+
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 21:40
+3
محمد
محمد

يه اس ام اس مياد،
كار نداري،ميخوام بخوابم؛
و من خوب ميدونم اين كار نداري ميخوام بخوابم،
اونم ساعت 10 شب يعني حالم بده...
زنگ ميزنم بهش،
ميشينم رو بالكن خونه و شروع ميكنم به شوخي كردن،
اولش خوشش نمياد اما با هر شگردي كه شده سعي ميكنم بخندونمش،
چون ناراحتي تو،ناراحتيه منه....
خلاصه كه با تمام سرسختيو ناراحتيت،
موفق ميشم بخندونم،
صداي خنده هات انقدر شيرينه كه ميتونم سالهاي سال بدونه اينكه خسته بشم بهش گوش بدم...
بعد از نيم ساعت حرف زدن ازش ميپرسم بهتري؟
با يه صداي بامزه ميگه آره...
و اين بهترين لذت دنياست....
و من بهش نشون ميدم كه در هر شرايطي باشه،
بازم پشتشم و دوستش دارم...

فقط یه پسر خاصه مهربونه که این کار ازش برمیاد...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 21:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرچی که میبینم فکر منو داره یاد تو میندازهههههههههههههههههههههههههههههههههه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 21:32
+4
محمد
محمد

ﺍﻫﺎﻯ ﺑﺎ ﮐﻠــــــــــــــﺎﺱ . . !!!
. ﺍﮔﻪ ﻏﺮﻭﺭ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺑﻲ ﻣﺤﻠﻲ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺑﻲ ﻏﻴﺮﺗﻲ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺑﻲ ﺣﻴﺎﻳﻲ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ... ... ...
ﺍﮔﻪ ﺗﻨﻮﻉ ﻃﻠﺒﻲ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﻋﻮﺿﻲ ﺑﻮﺩﻥ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺗﻴﻎ ﺯﺩﻥ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻭ ﻧﺎﻣﺮﺩﻯ ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﮔﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻳﻨﺎ ﮐﻠــــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ . . .
ﻣﻦ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﮐﻪ ﺑﻲ ﮐﻼﺱ ﺗﺮﻳﻦ ﺍﺩﻡ ﺭﻭﻯ ﺯﻣﻴﻦ ﺑﺎﺷﻢ ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 21:30
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ