یافتن پست: #دار

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
غرورت رو بخاطر دلی که دوستش داري بشكن اما؛ دل كسي رو كه دوستت داره بخاطر غرورت نشكن!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:41
+4
ساناز
ساناز
من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم
فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی  :)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:36
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
ما بهـ همـ بدِهــــكاريمـ... بَرای تَمامــِ دوسـ ـتـت دارمــ های نگفتهـ ای كهـ پُشتـــِ ديوارِ غــــرور بلعيديمــ تا نِشان دَهيمــ مَنطقيـــ هَستيمــ، نه اِحساسی ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 23:06
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 22:37
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:47
+5
AmiR
AmiR
قطعه دوم ترانه
رفتن
بگو بهم فقط بگو به چی دل بستی که این کارو با من کرد                                                                    
                                                              من که جزء خوشبختی تو چیزی نخواستم چرا چرا این کارو کردی
من که برای تو و بخاطر تو هرکاری کرده بودم عشق من                                                                
                                                                    از دارو ندارم گذشتم تا که به تو برسمو تور فقط تور خوشبخت ببینم
چقدر اشگ ریختم که شاید دلت به رهم بیادو چقدر فریاد زدم نرو                                                                              
                                                  ولی انگار همه ی این تلاشم بی فایده بود عشق من


این قطعه ها بر گرفته از زندگی واقعی است

لطفا نظر یادتون نره
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر چیست؟...تلاش بی ثمر پدر و مادر جهت دختردار شدن!دخترا نه جیغ نه هورا! سنگین باشین فقط دو انگشتی میریم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شومایی که دوس دختر ندارید


بیاید پایین یه چیز درگوشی بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
واووووووووو


چقدر پسر ترشیده می بینم اینجا


برگردید


برگردید بالا بو ترشی گرفت وب


اصنم رو من حساب وا نکنین که قصد آشنایی ندارم!!!! 4

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 20:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه کار از ابرو برداشتن و جیغ زدن و.... این چیزا گذشته.
امروز پسره داش دعوا میکرد
"مو میکشییید"
خدایا داریم کجا میریم ما؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 19:25
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ